نسخه چاپی

به این شرط پرسپولیس را می خرم!

مالك پیشین باشگاه ملوان اعلام كرد كه اگر بدهی باشگاه پرسپولیس 60 میلیارد باشد برای خرید این باشگاه اقدام نخواهد كرد.

به گزارش نما به نقل از مهر ، حسین هدایتی در حاشیه مراسم اهدای تندیس انسانیت که با همت باشگاه هنرمندان برگزار شد در جمع خبرنگاران در مورد خرید سهام باشگاه پرسپولیس گفت: مسئولان وزارت ورزش باید در این خصوص پاسخگو بوده و تکلیف را مشخص کنند.

وی ادامه داد: نمی توان سهام را به یک نفر واگذار کرد، زیرا ممکن است آن طرف فوت کند و یا ورشکسته شود به همین دلیل باید سهام به یک مجمع واگذار شود تا آنها بتوانند به صورت مدیریتی باشگاه را اداره کنند.

عضو پیشین هیات مدیره باشگاه پرسپولیس اضافه کرد: البته اگر بدهی باشگاه 60 میلیارد تومان باشد من جلو نمی آیم ضمن اینکه در این واگذاری بیشتر وزارت اقتصاد نقش دارد تا وزارت ورزش و جوانان.

وی در مورد اینکه گفته می شود در نشست مشترکی که با حضور علی پروین و علی دایی در وزارت ورزش برگزار شد بین این دو نفر درگیری پیش آمد و آیا شما این موضوع را تایید می کنید، اظهار کرد: من چیزی در این مورد نمی دانم، بعضی وقت ها چشم هایم نمی بیند و گوش هایم نمی شنود.

هدایتی در مورد درگیری های لفظی مایلی‌کهن و علی دایی هم یادآور شد: باید فکری به حال این مسائل بکنیم تا پیشکسوتان این گونه در رسانه ها علیه همدیگر صحبت نکنند.

وی در مورد اینکه گفته می شود قسط سوم باشگاه پرسپولیس به باشگاه عجمان جهت جذب محمد رضا خلعتبری پرداخت نشده، تصریح کرد: من اطلاعی از این موضوع ندارم، تنها قرار بود پیش پرداخت اول را بدهم که با یک چک آن را پرداخت کردم. سپس مدیران باشگاه پرسپولیس به من گفتند کسی که قرار بود قسط اول را بپردازد این کار را نکرده است و من آن را پرداخت کردم و در مورد قسط دوم هیچ اطلاعی ندارم.

«علی پروین در اظهارنظری گفته است پیشکسوتان به خاطر پول نباید جلوی پولدارها سر خم کنند آیا منظور ایشان شما بوده اید؟»، مالک پیشین باشگاه ملوان به این سئوال این گونه پاسخ داد: من نمی دانم منظور آقای پروین کیست و پاسخی به این صحبت نمی دهم.

خبرنگاری در مورد این موضوع پرسید که در این مدت افراد پولدار زیادی به ورزش آمده اند اما در نهایت دستگیر شدند و از ورزش رفتند اما اتفاقی برای شما نیفتاده است، وی در این مورد هم این گونه پاسخ داد: هر کس در چارچوب قوانین و مقررات جمهوری اسلامی پیش برود مشکلی برایش رخ نداده و فعالیتهایش را می تواند به خوبی انجام دهد.

هدایتی در پایان گفت: من 34 سال است در این مملکت کارخانه دارم و مثل برخی از آقایان نیستم که مانند قارچ رشد کنند.

۱۳۹۲/۱۲/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...