نسخه چاپی

ربودن اموال ورزشكاران در پارك

رئیس كلانتری 111هفت چنار از دستگیری سارقی خبر داد كه اموال ورزشكاران را در پارك‌ها می ربود.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، رئیس کلانتری 111هفت چنار از دستگیری سارقی خبر داد که اموال ورزشکاران را در پارک‌ها می ربود.



سرگرد اکبر مرادی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی تماس‌های مکرر شهروندان با ‏کلانتری مبنی بر اینکه فردی در پارک بابائیان اقدام به سرقت تلفن همراه ‏شهروندانی می‌کند که جهت ورزش و یا استراحت به پارک می آیند ، موضوع در دست بررسی قرار گرفت.



وی با بیان اینکه بررسی‌ها نشان داد که این سارق بیش از 10مورد ‏گوشی سرقت کرده است، گفت: برهمین اساس عوامل تجسس برای انجام تحقیقات به پارک اعزام و ‏پس از انجام تحقیقات مشخص شد فردی به هویت "ع.ر" معروف به "‏عماد گال" که اعتیاد به مواد مخدر از نوع هروئین دارد و از سوی خانواده هم ‏طرد شده است اقدام به سرقت تلفن همراه می‌کند و پس از سرقت هم اموال ‏مسروقه را به فروش می رساند و با پول آن مواد مخدر تهیه می‌کند.



رئیس کلانتری 111هفت چنار با بیان اینکه دستگیری ‏متهم در دستور کار معاونت تجسس کلانتری قرار گرفت. گفت: نهایتا متهم در پارک شش صبح 27بهمن ماه امسال در پارک بابائیان شناسایی و دستگیر شد.



وی با بیان اینکه متهم به سرقت تلفن همراه و فروش آن معترف شد گفت: پس از تکمیل پرونده، متهم تحویل ماموران پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ شد.



۱۳۹۲/۱۲/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...