نسخه چاپی

آتش سوزی در باغ سپهسالار

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حریق در یك كارگاه تولیدی كیف و كفش در باغ سپه‌سالار خبر داد.

به گزارش نما، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حریق در یک کارگاه تولیدی کیف و کفش در باغ سپه‌سالار خبر داد.



سید جلال ملکی، با بیان اینکه وقوع یک مورد حادثه حریق در ساعت 9:12 روز شنبه به سامانه 125 اطلاع داده شد، گفت: پس از آن آتش‌نشانان ایستگاه‌های دو، یک، سه و نجات یک به همراه نردبام و تشک نجات به محل حادثه واقع در خیابان جمهوری باغ سپه‌سالار اعزام شدند.



وی با بیان اینکه محل حادثه یک ساختمان پنج طبقه کارگاهی و اداری بود، گفت: حریق در راه پله طبقه سوم این ساختمان رخ داده و با توجه به اینکه پله‌ها مملو از اجناس بود، شعله‌های آتش تمامی راه‌ پله از طبقه سوم تا طبقه پنجم را در بر گرفته و در حال سرایت به واحدهای دیگر بود.



سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به محبوس شدن هفت تن از کارگران در میان شعله‌های آتش، اظهار کرد: آتش‌نشانان از طریق نردبام هفت تن از کارگران را که در وضعیت ناایمنی محبوس شده بودند، به فضای امن منتقل کرده و همزمان گروهی دیگر نیز عملیات مهار و اطفای حریق را آغاز کردند.



ملکی اظهار کرد: سرانجام پس از مدتی شعله‌های آتش در این کارگاه تولیدی کیف و کفش به طور کامل مهار و اطفا شد و آتش‌نشانان پس از انجام عملیات تخلیه دود، در ساعت 11:45 به عملیات خود خاتمه دادند.



به گفته وی، علت این حادثه از سوی کارشناسان آتش‌نشانی در دست بررسی است.

۱۳۹۲/۱۲/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...