نسخه چاپی

لزوم حمایت از تولید ملی

عکس خبري -/ لزوم حمايت از توليد ملي

دبیركل جبهه حامیان ولایت با بیان اینكه دولت باید در اجرای سیاست اقتصاد مقاومتی از نیروهای دلسوز و توانمد استفاده كند، گفت: اگر شخصی دلش برای مملكت نسوزد نمی‌تواند كاری كند زیرا اقتصاد مقاومتی تنها با تلاش و پیگیری عملی افراد قابل تحقق است.

به گزارش نما ، به نقل از فارس، حجت الاسلام و المسلمین عبدالصمد مشکینی دبیرکل جبهه حامیان ولایت، با اشاره به سیاست‌های ابلاغی اقتصاد مقاومتی توسط مقام معظم رهبری به سران قوا، اظهار داشت: رهبر انقلاب با توجه به شرایط کنونی کشور و اقتصاد متزلزل جهانی سیاست اقتصاد مقاومتی را انتخاب کرده‌اند که این مسئله نشان می دهد امروز رسیدن به خودکفایی و استقلال اقتصادی از هر مسئله دیگری واجب تر است و باید به آن توجه و عمل کرد.
وی با ابراز امیدواری از نگاه دولت یازدهم به اختراعات و حمایت از نخبگان، اضافه کرد: رئیس جمهور در بودجه سال 93 اعتبار خوبی برای مخترعین پیش بینی کرده است که باید با استفاده از این قانون سعی کرد از نخبگان علمی حمایت کرد زیرا آنها با اختراع و اکتشاف خود باعث می شوند حداقل در هر پروژه یکصد تا یک هزار نفر به اشتغال برسند و این امر قطعا به قوی شدن بنیان‌های اقتصادی کمک خواهد کرد.
مشکینی با بیان اینکه دولت نباید از دست های مانع و پشت پرده در مسائل اقتصادی سخن بگوید ، تاکید کرد : قوه قضائیه در پرونده های فساد مالی بخوبی عمل کرده است و مجلس هم در قانون گذاری تمام تلاش خود را بکار بسته است، اکنون دولت باید در حوزه اجرا با تمامی توان کار کند زیرا منابع مالی در اختیار دولت است.
وی ادامه داد : دولت باید از نیروهای دلسوز و توانمند جامعه در امر اجرا استفاده کند، اگر کسی دلش برای مملکت نسوزد نمی تواند کاری کند، باید از نیروهای توانمند استفاده کرد چراکه اقتصاد مقاومتی تنها با تلاش و پیگیری افراد امتحان پس داده قابل تحقق است و نمی‌توان به افراد بدون ریشه اعتمادی کرد.
دبیرکل جبهه حامیان ولایت تصریح کرد: در اقتصاد مقاومتی باید به ظرفیت‌های درونی کشور توجه کنیم و نگاه خود را از بیرون برداریم چون غرب با تحریم‌های ظالمانه خود سعی دارد ما را از نظر معیشتی محصور کند ولی می‌توانیم با تولید ملی و اشتغالزایی در برابر فشارهای بیرونی ایستادگی کنیم.

۱۳۹۲/۱۲/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...