نسخه چاپی

وعده رحیمی برای تامین مایحتاج مردم

عکس خبري -وعده رحيمي براي تامين مايحتاج مردم

معاون اول رییس‌جمهور به مردم وعده داد دولت در انتهای سال كلیه نیازمندی‌های آن‌ها را بررسی كرده و به مرور وارد بازار می‌كند و آن‌ها هرگز با هیچ كمبودی مواجه نخواهند شد.

به گزارش نما به نقل از ايسنا، محمدرضا رحيمي در حاشيه مراسم اهداي شاخه گل به رييس‌جمهور و اعضاي هيات دولت در جمع خبرنگاران در خصوص آخرين اقدامات براي تنظيم بازار اظهار كرد: اخيرا به علت اخلالي كه در قيمت ارز بوجود آمد در قيمت‌ها مشكلي ايجاد شد و ما براي اين‌كه خاطر عزيز مردم را راحت كنيم تصميم گرفتيم كليه‌ نيازمندي‌هاي سال را در فهرستي تنظيم كنيم و براي تهيه آن به مسوولان ذي‌ربط ارائه دهيم.

معاون اول رييس‌جمهور تصريح كرد:‌ به همين دليل توليدات داخل و همچنين مواد اوليه مورد نظر كارخانه‌ها را در نظر گرفتيم به عنوان مثال ما نزديك به 220 هزار تن گوشت قرمز كم داريم و از هم‌اكنون بايد آن را تهيه كنيم و اجازه افزايش قيمت گوشت را ندهيم.

رحيمي گفت: به همين علت كليه نيازمندي‌ها و كسري‌ها را ليست كرديم و براي آن پول كنار گذاشتيم و امسال به صورت يك جا اين موضوع را در نظر گرفتيم تا اطمينان خاطري به مسوولان دهيم تا به مرور يا اين‌ها را از توليدكنندگان داخلي بخرند يا وارد كرده و ذخيره كنند.

۱۳۹۱/۲/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...