نسخه چاپی

ترابیان: با 29 میلیون تومان به برزیل بروید

رئیس كمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال گفت: كل هزینه‌های سفر در زمان جام جهانی به برزیل، برای یك نفر ۲۹ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان است و رقم دیگری گرفته نمی‌شود.

به گزارش نما، نشست کنسرسیوم حامیان تیم ملی فوتبال ایران با حضور عباس ترابیان رئیس کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال، شیرازی نماینده شرکت رسا و مظفری‌پور نماینده شرکت فناپ در محل فدراسیون برگزار شد.

در ابتدای نشست خبری عباس ترابیان اظهار داشت: یکی از اهدافی که موجب شد با دوستان جلسه بگذاریم بحث حمایت از تیم ملی است که ما را دور هم جمع کرده است.

وی افزود: ما اسپانسری به نام ال‌ خودروی ارس داشتیم که متأسفانه به دلیل دیرکرد در پرداخت‌ها با این شرکت قطع همکاری کردیم.

وی تأکید کرد: با توجه به اینکه هیچ یک از تولیدکنندگان داخلی و شرکت‌های تجاری برای حمایت از تیم ملی پا پیش نگذاشتند زمان را از دست دادیم و در نهایت مجبور شدیم به دنبال اسپانسرهای دیگر برویم.

وی تأکید کرد: ما با شرکت‌های مختلفی توافق کردیم و حتی سه بار هم قرارداد را با آنها تنظیم کردیم اما از یک سو باید فرصت‌های تبلیغاتی را شناسایی کرده و به جمع‌بندی می‌رسیدیم. بنابراین شرکت فناپ به این قضیه ورود کرد و با پشتیبانی بانک پاسارگاد و شرکت رسا به عنوان مجری کارها کار را استارت زدیم.

ترابیان در ادامه صحبت‌هایش گفت: بارها دیده‌ایم که در برنامه‌های تلویزیونی از پیامک‌های میلیونی استفاده می‌شود ولی یک ریال آن به فدراسیون نمی‌رسد. همینجا باید توضیح بدهم که ما اسپانسر انحصاری نداریم و هر شرکت و یا شخصی که می‌تواند در بحث کمک به تیم ملی ورود کند در خدمت او هستیم.

وی همچنین تأکید کرد: هر چند نباید این موضوع را بگویم اما این دو شرکتی که ما با آنها همکاری می‌کنیم برای اولین بار نیست که این کار را انجام می‌دهند بلکه با باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس نیز همکاری می‌کنند.

ترابیان در ادامه صحبت‌هایش در خصوص همکاری تیم ملی با آژانس‌های هواپیمایی گفت: باید بگویم که با یک آژانس به توافق رسیدیم و انصافاً این شرکت نقش مهمی را در اعزام ایرانیان به برزیل ایفاء خواهد کرد، البته مسئولیت اعزام تمامی ایرانیان بر عهده این شرکت نیست و مردم می‌توانند از طریق آژانس‌های گوناگون به کشور میزبان جام جهانی سفر کنند.

رئیس کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال تأکید کرد: درست است که بحث ثبت‌نام برای رفتن به برزیل به پایان رسیده اما از 12 مارچ مجدداً نام نویسی خواهد کرد و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق سایت فیفا ثبت‌نام خود را انجام دهند.

وی تأکید کرد: ما با شرکت‌های هواپیمایی مختلفی مذاکره کردیم و حتی با یک شرکت در حال امضای قرارداد بودیم که متوجه شدیم منابع درآمدی آنها از طریق دولت است و احساس کردیم مردم از این طریق متضرر می‌شوند و ما یار دوازدهم خود را از دست خواهیم داد به همین دلیل قرارداد با آن شرکت را لغو کرده و سراغ گزینه‌های دیگر رفتیم که البته در این بین شرکت‌های مختلفی اعلام آمادگی کرده بودند و شرایط خوبی داشتند.

ترابیان در خصوص تبلیغاتی که در بیلبوردهای اتوبان‌ها انجام می‌شود و ممکن است مردم را گمراه کند، گفت: تجارت آزاد است و مردم می‌توانند آژانسی را انتخاب کنند که به نفعشان باشد ولی از طرفی باید خیال مردم هم راحت باشد که با چه آژانس یا توری مسافرت می‌کنند، باید این را بگویم که کل هزینه‌های این سفر برای یک نفر 29میلیون و 300هزار تومان است و رقم دیگری گرفته نمی‌شود. همچنین باید بگویم تهیه بلیت بازی‌ها را از همین حالا به هیچ عنوان تأئید نخواهم کرد.

مظفری‌پور نماینده شرکت فناپ در ادامه صحبت‌های خود گفت: ما به عنوان یک شرکت کارگزار فعالیت می‌کنیم و اسپانسر تیم ملی نیستیم. دوستان اشتباه نکنند. در این بین بانک پاسارگاد پیش‌قدم شده و در راستای کنسرسیوم حمایت از تیم ملی پا پیش گذاشته است. اگر هر شرکت و نهادی می‌تواند به تیم ملی کمک کند می‌تواند از طریق کارگزاری به این مسئله ورود کند.

وی همچنین در پاسخ به این سؤال که آیا تضمینی هست که این شرکت مثل اسپانسر قبلی تیم ملی کار را در نیمه راه رها نکند، گفت: همانطور که تأکید کردم ما اسپانسر نیستیم ولی بانک پاسارگاد با دیدگاهی اجتماعی وارد این مسئله شده که هدفش این نیست در میانه راه تیم ملی را تنها بگذارد. نگاه آنها به شکلی است که هم به تیم ملی کمک کنند و هم خودشان بهره‌برداری داشته باشند. همچنین شیرازی رئیس شرکت رسا نیز در حاشیه این کنفرانس ضمن تشکر از اهالی رسانه و نمایندگان رسانه‌های گروهی گفت: هدف ما خدمت به تیم ملی است و سعی می‌کنیم در این راه از خدماتمان به تیم ملی کمک کنیم.

وی همچنین با ارائه توضیحاتی در خصوص نحوه حمایت از تیم ملی در مسابقات جام جهانی در پاسخ به این سؤال که نمایندگان این شرکت تا کنون جلسه‌ای را با نمایندگان رسانه‌های گروهی برگزار نکرده‌اند و آیا ممکن است این شرکت برای اعزام خبرنگاران به جام جهانی فعالیتی داشته باشد یا خیر، گفت: بدون شک ما در این مدت زمان زیادی را از دست دادیم و من این موضوع را قبول دارم اما این اولین جلسه‌ای است که نمایندگان رسانه‌ها در آن حضور دارند ولی قرار است طی جلسات بعدی که داریم همکاری‌های بیشتری را با رسانه‌ها ارائه کنیم. قطعاً برای بحث اعزام نمایندگان رسانه‌ها برنامه‌ای داریم که در آینده‌ای نزدیک آن را ارائه خواهیم کرد.

منبع: فارس

۱۳۹۲/۱۲/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...