نسخه چاپی

حبیبی مطرح كرد:

اقتصاد مقاومتی جانشین اقتصاد مذاكره‌ای

عکس خبري -اقتصاد مقاومتي جانشين اقتصاد مذاکره‌اي

دبیركل حزب موتلفه اسلامی گفت: دشمن باید بداند اقتصاد مقاومتی جانشین اقتصاد مذاكره‌ای است و نه دولت و نه مردم هیچ چشمداشتی به نتیجه مذاكرات ندارند.

به گزارش نما ، محمد نبی حبیبی دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در پایان نشست دبیران این حزب با اشاره به ابلاغ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی اظهار داشت: یکی از پیامهایی که ملت و دولت ایران به دولت آمریکا می‌تواند این است که ما به مذاکرات دلخوش نیستیم و کار خودمان را در داخل می‌کنیم.
حبیبی ادامه داد : دشمن باید بداند اقتصاد مقاومتی جانشین اقتصاد مذاکره‌ای است نه دولت و نه مردم هیچ چشم داشتی به نتیجه مذاکرات ندارند. حوادث اوکراین نشان داد آمریکاییها حتی اگر فرصت کنند، جیب همسایگانشان در1+5 را هم دستبرد می‌زنند و استقلال یک کشور اروپایی را بی پروا مورد هجمه قرار می‌دهند و پرچم یورو را به علامت استیلای غرب در میدان استقلال کیف می‌کوبند.
وی بیان اینکه طی 6 ماه گذشته و در طول مذاکرات دولت با 1+5 آمریکایی‌ها بیش از 10 بار تهدید به حمله نظامی کرده‌اند اظهار داشت: آمریکایی ها به انحاء گوناگون در امور داخلی ایران مداخله کرده و از سران فتنه دفاع می‌کنند آنها حتی سخن از مخدوش بودن انتخابات در ایران به میان آورده‌اند.
دبیر کل حزب موتلفه اسلامی تصریح داد: ملت ما باید هوشیار باشند مذاکره با چاشنی تهدید نظامی و مداخله در امور داخلی ایران یعنی بی اعتمادی یعنی خوش بین نبودن به نتیجه مذاکرات و لذا باید کمر‌بندها را محکم بست و در برابر 1+5 و بویژه شرارتهای آمریکا ایستادگی کرد.
حبیبی افزود: باید از نیروهای مسلح تشکر کرد که در پاسخ به تهدیدات نظامی، از موشکهای جدید بالستیک ایران با فناوریهای به روز رونمایی نمودند تا دشمن بداند فرزندان شجاع ملت تهدید را با تهدید جواب می‌دهد و مداخله را با راهپیمایی بی نظیر 22 بهمن پاسخ می‌دهد.
وی با اشاره به تحولات اوکراین خاطرنشان کرد: نبرد نرم نارنجی‌ها در اوکراین که از 10 روز پیش به نبرد سخت تبدیل شد. اکنون به یک بحران نظامی تبدیل شده است و نتیجه مداخله خارجی، قرار گرفتن کشور در آستانه یک جنگ خانگی خانمانسوز است.
دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به مشکلات دنیای اسلام گفت: حوادث میانمار نشان داد که دشمنان اسلام مشغول فعال کردن شکاف‌هایی برای کشتار مسلمانان هستند، از طرفی تکفیری‌ها را تجهیز کرده‌اند که در دنیای اسلام بساط جنگ مذهب علیه مذهب راه بیندازند و همه این حوادث گویای یک حقیقت است. آمریکا برای زنده نگاه داشتن صهیونیسم نیاز به مشغول کردن دنیای اسلام دارد و اگر این مشغولیت پایان یابد با ادیان دیگر درگیر خواهد شد.
حبیبی تاکید کرد: دولت باید هر چه سریعتر از طریق کشورهای عضو کنفرانس اسلامی و غیر متعهدها راهی برای جلوگیری از خونریزی در آفریقای مرکزی پیدا کند، فرانسوی‌ها در آنجا آتش بیار معرکه‌اند باید دولت پاریس به خاطر این خونریزی رسوا شود.
وی افزود: اکنون یک هولوکاست واقعی در میانمار ، آفریقای مرکزی ، سوریه و لبنان در جریان است که هر روز هم توسعه پیدا می‌کند، این فجایع در سایه سکوت مجامع بین‌المللی نشان می‌دهد دست تجاوز غرب و آمریکا بیش از پیش در کار است.
دبیر کل حزب موتلفه اسلامی همچنین اظهار داشت: راه مقابله با این پدیده شوم، تعمیق بیداری اسلامی و همبستگی علما و نخبگان جهان اسلام در منطقه و جهان است. ما بر اساس رهنمودهای امام و رهبری عظیم‌الشأن جمهوری اسلامی نباید دشمن اصلی که را همانا آمریکاست فراموش کنیم.
حبیبی با اشاره به سخنان اخیر وزیر نفت در شورای شهر تهران گفت: اینکه گشایشی در کار ترافیک تهران و مشکلات شهر تهران بوجود آید، خوب است. اما باید دید این تعهد را وزیر محترم نفت مستند به چه قانونی انجام می‌دهد.
وی ادامه داد: اگر این تعهد در بودجه 92 بوده است که سال 92 رو به پایان است، باید دید به این تعهد چرا عمل نشده، اگر این تعهد برای سال آینده است باید دید در تبصره 2 ماده واحده بودجه 93 در کجا وزارت نفت متعهد به این کار بزرگ شده است.
دبیر کل حزب موتلفه اسلامی افزود: وزارت نفت نباید نقش خزانه دوم کشور را بازی کند اگر منابع مالی در اختیار دارد به درآمد عمومی واریز کند تا دولت مشکلات نقدینگی خود را حل کند.
حبیبی در پایان از حضور گسترده و وسیع مردم در مراسم بزرگداشت مرحوم حاج ابوالفضل حاجی حیدری تشکر کرد و اظهار داشت: پیام تسلیت مقام معظم رهبری تسلی بخش خانواده محترم ایشان و یاران حاجی حیدری در حزب موتلفه اسلامی بود و ما مراتب تشکر خود را به محضر شریف مقام معظم رهبری تقدیم می‌داریم.

۱۳۹۲/۱۲/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...