نسخه چاپی

مشخصات ۱۱ گروگان آزاد شده در پاكستان

عکس خبري -مشخصات ?? گروگان آزاد شده در پاکستان

منابع امنیتی پاكستان اعلام كردند كه پنج مرزبان ایرانی ربوده شده، در میان 11 گروگانی كه دیروز در عملیات نیروهای پاكستانی آزاد شدند، حضور ندارند.

به گزارش نما به نقل از شبکه خبر، خبرگزاری فرانسه به نقل از مقامات پاکستانی اعلام کرد در عملیاتی که در شهر «تربت» در بلوچستان پاکستان و در نزدیکی مرز ایران انجام شد 11 گروگان از دست تروریست ها آزاد شدند که 8 نفر از این گروگان‌ها ایرانی، 2 نفر تونسی و یک نفر هم اهل یمن است.

به گفته مقامات پاکستانی، گروگان های آزاد شده، در رابطه به فعالیت گروه های قاچاق موادمخدر به دام افتاده بودند و ارتباطی به مرزبانان ربوده شده ندارند.

دیروز شنبه، دقایقی پس از این عملیات، یکی از رسانه های پاکستانی به نقل از یک مقام نظامی پاکستان اعلام کرد پنج مرزبان ربوده شده ایرانی آزاد شدند و این خبر، به سرعت در میان رسانه های ایرانی بازتاب یافت. برخی از مقامات رسمی نیز برای سهیم شدن در عملیات آزادسازی گروگان ها با رسانه ها مصاحبه کرده و اعلام کردند مرزبانان ایرانی آزاد شده اند. چند ساعت بعد نیز معاون امنیتی وزارت کشور تصریح کرد:از طریق وزارت امور خارجه در تلاش هستیم اطلاعات و اخبار رسمی موثق و دقیقی دریافت کنیم.

۱۳۹۲/۱۲/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...