نسخه چاپی

سخنگوی همجنس‌گرای "رامنی" كناره‌گیری كرد

سخنگوی همجنس گرای فرماندار سابق ایالت "ماساچوست" و نامزد بالقوه حزب جمهوریخواه برای شركت در انتخابات ریاست جمهوری آمریكا از سمت خود در كمپین انتخاباتی رامنی كناره گیری كرد.



به گزارش نما به نقل از فارس به نقل از روزنامه آمریکایی "بوستون گلوب"، "ریچارد گرینل" سخنگوی همجنس باز سیاست خارجی "میت رامنی" فرماندار سابق "ماساچوست" و نامزد احتمالی حزب جمهوریخواه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا که حمایت هایش از ازدواج همجنس گرایان باعث خشم محافظه کاران شده بود، روز گذشته و در شرایطی که کمتر از دو هفته از استخدام او در کمپین رامنی می گذشت، به دلیل آنچه "بحث های بیش از حد حزبی درباره مسائل شخصی" نامید، از سمت خود کناره گیری کرد.

گرینل که به عنوان سخنگوی نمایندگی آمریکا در سازمان ملل در دوران ریاست جمهوری "جورج دبلیو بوش" فعالیت می کرد، با صدور بیانیه ای ضمن اشاره به اینکه تمرکز شدید دیگران روی تمایلات جنسی او مانع از فعالیت او می شود، از حمایت های رامنی و اینکه فرماندار سابق ماساچوست به وی اعلام کرده بود که همجنس بازی علنی گرینل برای رامنی و تیم انتخاباتی اش مسئله ای نیست، تشکر و صراحتا اعلام کرد که کناره گیری از کمپین انتخاباتی رامنی انتخاب خود او بوده است.

گرینل در این بیانیه گفت: درحالیکه من از چالش مقابله با ناکامی های سیاست خارجی اوباما و مدیریت ضعیف او در عرصه جهانی استقبال کردم، اما توانایی من برای صحبت صریح و موثر درباره این موضوعات تا حد زیادی به دلیل بحث های بیش از حد حزبی که گاهی اوقات درباره مسائل شخصی من از سوی کمپین انتخابات ریاست جمهوری صورت می گیرند، کاهش پیدا کرده است.

در ادامه بیانیه سخنگوی سابق سیاست خارجی رامنی آمده است: من می خواهم از فرماندار رامنی به خاطر اعتمادش به من و توانایی های من و پیام روشن او مبنی بر اینکه همجنسگرایی علنی من برای او و تیم انتخاباتی اش مسئله ای نیست، تشکر کنم.

"روئادس" مدیر کمپین انتخاباتی رامنی از موافقت فرماندار سابق ماساچوست با درخواست کناره گیری گرینل خبر داد و گفت: ما از اینکه ریچارد می خواهد به خاطر دلایل شخصی از کمپین کناره گیری کند، ناراحت هستیم؛ ما می خواستیم که او بماند زیرا ریچارد صلاحیت های برتری برای پر کردن پست سخنگوی سیاست خارجی کمپین دارد.

خبر کناره گیری ریچارد همجنس گرا از کمپین انتخاباتی رامنی در شرایطی گزارش می شود که کمپین انتخاتی "باراک اوباما" رئیس جمهوری آمریکا از تصمیم گرینل امتیاز گرفتند و رامنی را به استخدام افراط گرایان در حزب جمهوریخواه متهم کردند.

۱۳۹۱/۲/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...