نسخه چاپی

نگرانی ها در خصوص احتمال افزایش تورم

عکس خبري -نگراني ها در خصوص احتمال افزايش تورم

قائم مقام جمعیت دانشجویان حامی عدالت اسلامی گفت: مسئولان و دولتمردان جمهوری اسلامی باید با تدبیر، تفكر و مدیریت جهادی تلاش كنند تا اثر مثبت مذاكرات در وضعیت مردم محسوس شود.

به گزارش نما ، به نقل از باشگاه خبرنگاران، محمد حسین پرکره با بیان اینکه در عین بی‌اعتمادی به دولتمردان آمریکایی در همه مراحل مذاکرات، از فرزندان انقلاب حمایت خواهیم کرد گفت: حمایت از تیم مذاکره کننده هسته‌ای تا زمانی که از خط قرمزهای انقلاب عبور نشود دستور دینی ماست و به آن پایبند خواهیم بود.
وی ادامه داد: دشمنان نیز بدانند اگر در داخل به توافقات انتقادی وارد می‌شود این نشان از برقراری دموکراسی و کثرت عین وحدت در حکومت دینی است، اما در اصول کلی همه فرزندان این انقلابیم و اجازه نخواهیم داد دیگران فضای کشور را غبارآلود کنند.
این فعال دانشجوی همچنین اظهارداشت: تیم مذاکره‌کننده باید مراقب باشد زمان مذاکرات اگر طولانی شود و تحریم‌ها همچنان پابرجا باشد ملت ایران تعهدی به ادامه مذاکرات ندارد و برای همیشه آمریکا برقراری رابطه با ملت ایران را به گور خواهد برد.
پرکره ضمن ابراز نگرانی از شایعاتی در خصوص افزایش تورم در سال جدید خاطرنشان کرد: مسئولان و دولتمردان جمهوری اسلامی باید با تدبیر، تفکر و مدیریت جهادی تلاش کنند تا اثر مثبت مذاکرات در وضعیت مردم محسوس شود.

۱۳۹۲/۱۲/۱۲

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...