نسخه چاپی

وجود ویروسی جدید و خطرناك در استقلال!

ویروس جدیدی در استقلال مسری شده است، روز شنبه بعد از سه روز تعطیلی بالاخره آبی‌پوشان كارشان را از سر گرفتند و تمرین‌هایشان را در زمین شماره ۲ آزادی استارت زدند.

به گزارش نما، ویروس جدیدی در استقلال مسری شده است، روز شنبه بعد از سه روز تعطیلی بالاخره آبی‌پوشان کارشان را از سر گرفتند و تمرین‌هایشان را در زمین شماره ۲ آزادی استارت زدند اما تعداد غایبان استقلال آنقدر زیاد بود که حتی صدای قلعه‌نویی هم درآمد. ظاهرا هیچ توجیه مناسبی برای این غیبت‌ها وجود ندارد و دلایل گفته شده، بیشتر بهانه است تا دلیل قانع‌کننده. استقلالی‌ها انگار یادشان رفته قرار است چند روز دیگر باید دومین بازی لیگ قهرمانان آسیا را برگزار کنند یا یادشان رفته که اولین بازی را در آزادی با شکست پشت سر گذاشتند.

قاضی دنبال کارهای مالیاتی

بحث ممنوع‌الخروج شدن بازیکنان به یکی از بحث‌های روز فوتبال تبدیل شده است. محمد قاضی که این روزها با مشکل مالیاتی و بحث ممنوع‌الخروج شدن مواجه شده قبل از اینکه این مشکل برایش دردسر شود به دنبال پرداخت مالیات خود رفته است از این رو مهاجم استقلال در تمرین صبح این تیم حاضر نشد.البته در تمرین بعداز ظهر این شایعه دهان به دهان چرخید که قاضی قهر کرده ولی دلیلی برای قهر او عنوان نشد.

ساموئل دوباره نیامد!

دوباره استقلال چند روز تعطیل شد، ساموئل به کشورش رفت و برنگشت! سریال به موقع برنگشتن ساموئل از کشورش هنگام تعطیلات استقلال به یک سناریوی تکراری تبدیل شده است. این‌بار هم بعد از تعطیلات چند روزه دوباره ساموئل سر وقت در تمرینات استقلال حاضر نشد، مسوولان استقلال در واکنش به بحث غیبت‌های اخیر ساموئل می‌گویند: «این بازیکن قول داده ظرف چند روز آینده به ایران بازگردد.»

مبعلی نیامده مصدوم شد!

ایمان مبعلی از تیم استقلال خوزستان به‌عنوان یار کمکی به استقلال آمد تا در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته باشد اما مثل اینکه این بازیکن هنوز نیامده مصدوم شده و این روزها مشتری کلینیک نوروزی است. روز گذشته ایمان مبعلی به دلیل آسیب‌دیدگی به همراه ایمان باصفا در تمرینات استقلال حاضر شد و برای مداوای پایش به کلینیک استقلال مراجعه کرد.

۱۳۹۲/۱۲/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...