نسخه چاپی

مطهری: خاتمی توبه نكرده است

عکس خبري -مطهري: خاتمي توبه نکرده است

آقای خاتمی كار درستی كردند كه رای دادند. من در نطق میان دستور مجلس نیز این حرف را زدم و از ایشان تشكر كردم. ایشان انتقاداتی داشتند و با انداختن رای به صندوق انتخابات با افراطی‌های آن طرف مرزبندی كردند. بنابراین تعبیر "‌توبه‌" شاید تعبیر درستی نباشد.

به گزارش نما، علی مطهری نماینده مردم تهران با اشاره به مرزبندی اصولگرایان با اصلاح طلبان گفت : هیچ مانعی برای همکاری اصولگرایان معتدل با اصلاح‌طلبان معتدل نمی‌بینم و هیچ مرز و دیواری میان اصولگرایان معتدل و اصلاح‌طلبان معتدل قائل نیستم .

خلاصه گفتگوی فارس با مطهری را می توانید در زیر مشاهده کنید .

* مجلس نهم قطعا باید به مسائل اقتصادی مانند مسئله گرانی وتورم، بیکاری و اشتغال و شعار امسال یعنی تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی توجه ویژه‌ای داشته باشد و یکی از راه‌های رسیدن به این مقصود تلاش برای قرار دادن دولت در ریل قانون است.

* در حوزه امور فرهنگی نیز فکر می‌کنم لازم است در مجلس نهم یک اقدامات جدی صورت بگیرد چراکه به عقیده من با این تساهل و تسامحی که دولت در مسائل فرهنگی قائل است، باید به نوعی برخورد شود.

*درصورتی که وارد مجلس شوم سعی می‌کنم که فعالیت من بیشتر در حوزه فرهنگ و اقتصاد باشد.


* ما اصلاح طلبانی داریم که از بسیاری از اصولگرایان، اصولگراتر هستند و از آن طرف اصولگرایانی داریم که از برخی اصلاح طلبان، اصلاح طلب‌‌ترند.

* آقای خاتمی کار درستی کردند که رای دادند. من در نطق میان دستور مجلس نیز این حرف را زدم و از ایشان تشکر کردم.

* آقای خاتمی به هر حال در خصوص حوادث پس از انتخابات 88 انتقاداتی داشتند و طبیعتا آن انتقادات و خواسته‌ها را اکنون نیز دارند اما با این اقدام خود، راه‌شان را از راه کسانی که معتقدند اصلاح از درون در نظام امکان‌پذیر نیست و ما باید راه‌های تند‌تری را در پیش بگیریم، جدا کردند و با افراطی‌های آن طرف مرزبندی کردند. بنابراین تعبیر "‌توبه‌" شاید تعبیر درستی نباشد.

* آقای احمدی‌نژاد اکنون پخته‌تر از سال 84 است؛ فکر می‌کنم با واقعیات صحنه سیاسی کشور بیشتر آشنا شده‌، به قدرت روحانیت در کشور واقف‌تر و در برخی از مواضع‌شان تعدیل ایجاد شده است. اخیرا شنیدم که ایشان با یک پیشنهاد آقای مشایی در دولت مخالفت کرده است، در حالی که در گذشته اساسا قدرت مخالفت در برابر آقای مشایی در ایشان وجود نداشت.

۱۳۹۱/۲/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...