نسخه چاپی

رحیمی وعده داد:گوشت گران‌تر نمی شود

عکس خبري -رحيمي وعده داد:گوشت گران‌تر نمي شود

معاون اول رئیس جمهور با دفاع از مصوبه اخیر دولت برای واردات 24 میلیارد دلار كالا، گفت: دیگر اجازه افزایش قیمت گوشت قرمز را نمی‌دهیم.

به گزارش نمابه نقل از مهر، محمدرضا رحیمی امروز چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به تشکیل جلسات ستاد تنظیم بازار و مأموریت وزارتخانه های ذیربط در قبال کنترل قیمتها گفت: برای اینکه به مردم اطمینان خاطر بدهیم و خیال آنها را تا پایان امسال راحت کنیم، تصمیم گرفتیم از هم اکنون تمام نیازمندیهای آنان را تا پایان سال در فهرستی تنظیم کنیم و برای تأمین آن به مسئولان ذیربط ارایه کردیم.

معاون اول رئیس جمهور با تأکید بر حمایت جدی دولت از تولیدکنندگان داخلی در همه بخشها افزود: مواد اولیه مورد نیاز کارخانه ها و همه نیازمندیهای تولیدکنندگان را جمع آوری کرده و برای آن تأمین آنها برنامه ریزی کردیم.

رحیمی با اشاره به تأمین گوشت مورد نیاز مردم و کمبود 220 هزار تنی آن تا پایان سال، اظهارداشت: در ستاد تنظیم بازار وزارتخانه‌های ذیربط مأمور تهیه ، ‌تأمین و ذخیره سازی گوشت قرمز شده اند و اجازه نخواهیم داد قیمت گوشت بالا برود.

معاون اول رئیس جمهور همچنین با تأکید بر اختصاص منابع مالی برای مواد اولیه تولیدکنندگان و همچنین کسری های مربوط به مایحتاج مردم، افزود: دولت امسال تمام این کسری ها را به صورت یکجا فهرست کرده و برای اطمینان بخشی به مردم وزارتخانه ذیربط را مأمور کرده ایم تا در این خصوص اقدام فوری انجام دهند.

۱۳۹۱/۲/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...