نسخه چاپی

قدردانی دفتر رئیس جمهور از اقشار مختلف مردم هرمزگان

عکس خبري -قدرداني دفتر رئيس جمهور از اقشار مختلف مردم هرمزگان

دفتر رییس جمهور در پیامی از استقبال، حضور و میهمان‌نوازی مردم خونگرم و شهیدپرور استان هرمزگان در جریان دومین سفر استانی دولت به این استان تقدیر و تجلیل كرد.

به گزارش نما ، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری،‌متن کامل نامه دفتر رییس جمهور به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
سفرکاروان تدبیر و امید به استان هرمزگان و دیدار و‏‏گفت وگو با شما مردم غیور و شهید پرور آن استان که تجلی ایمان و امید بود، تکلیف و مسئولیت خدمت‏گزاران را در دولت دو چندان ساخت و افق های روشنی را برای کار و تلاش بیشتر فراهم نمود.
لذا، برخود فرض می دانیم از طرف ریاست محترم جمهوری و هیات همراه، ضمن ستایش و تشکر صمیمانه و عمیق از استقبال و میهمان نوازی گرم همه مردم شریف استان هرمزگان، نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه هرمزگان، نمایندگان شریف مردم استان در مجلس شورای اسلامی، علمای اعلام و روحانیت معزز، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان سرافراز، نیروهای فداکار امنیتی، انتظامی و نظامی خصوصاً نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، سپاهیان و بسیجیان عزیز، استاندار و مسئولان محلی، اصحاب رسانه، رسانه ملی و سایرگروه‌های مردمی، توفیقات و سربلندی همگان را از خداوند متعال مسئلت نماییم.
به فضل الهی و با همکاری یکایک مردم مهربان آن دیار، پیشرفت و توسعه روزافزون در پرتو اهداف عالیه دولت «تدبیر و امید» محقق خواهد شد.

دفتر رئیس جمهوری اسلامی ایران

۱۳۹۲/۱۲/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...