نسخه چاپی

لزوم ارائه برنامه مدون اقتصاد مقاومتی از سوی دولت یازدهم

عکس خبري -لزوم ارائه برنامه مدون اقتصاد مقاومتي از سوي دولت يازدهم

عضو جبهه پایداری با انتقاد از عدم تلاش دولتمردان دولت یازدهم در اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی گفت: اقتصاد مقاومتی با رویكرد تبلیغاتی در كشور محقق نمی‌شود.

به گزارش نما ، به نقل از فارس، مجید متقی‌فر عضو جبهه پایداری با اشاره به لزوم اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی گفت: با وجود آن که شعار امسال حماسه سیاسی‌ و حماسه اقتصادی است اما به نظر می‌رسد مسئولان به جای آنکه برنامه مدونی برای اجرای سیاست اقتصاد مقاومتی داشته باشند بیشتر به دنبال رویکرد تبلیغاتی و شعاری هستند در حالی که اقتصاد مقاومتی با رویکرد تبلیغاتی در کشور محقق نمی‌شود.
وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی نیازمند اراده مستحکم و اجماع میان مردم و مسئولان است خاطرنشان کرد: دولت یازدهم باید برنامه مدونی را برای اجرای سیاست‌های اقتصادی تبیین کند چرا که تنها با تکیه بر کمک‌های دولت‌های خارجی نمی‌توان کشور را به پیشرفت رساند.
عضو جبهه پایداری با بیان اینکه بسیاری از مشکلات اقتصادی کشور به دلیل اعمال شدن تحریم‌ها نیست، تصریح کرد: بسیاری از مشکلات اقتصادی کشور ناشی از سوءمدیریت‌هاست بنابراین دولت باید تمهیدات جدی را در این زمینه انجام داده و با برنامه‌ای منسجم به اجرایی شدن سیاست اقتصاد مقاومتی بکوشد.

۱۳۹۲/۱۲/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...