نسخه چاپی

هلاكت 52 تروریست داعش در الانبار عراق

مركز مبارزه با تروریسم درعراق از هلاكت 52 نفر از عناصر گروهك دولت اسلامی عراق و شام (داعش) در جنوب شهر رمادی (مركز استان الانبار) درغرب عراق خبر داد.

به گزارش نما به نقل از العالم، "ابوبكر الانباري" از سركردگان ارشد گروهک داعش، از جمله عناصر تروريستي است كه در عمليات نيروهاي ارتش عراق كشته شده است.

به موجب اين گزارش، عده اي عرب نيز از جمله كشته شدگان در عمليات نيروهاي عراقي هستند.

شبكه العراقيه با اعلام این خبر افزود: در حملات متفرقه در مناطق مختلف عراق، 10 نفر از غیرنظامیان كشته شدند. منابع بيمارستاني عراق هم اعلام كردند، دو زن و دو كودك از اعضاي يك خانواده درحمله خمپاره اي به منزلشان در شرق فلوجه كشته شدند.

يك منبع آگاه در وزارت كشور عراق نيز از كشته شدن يك شهروند عراقي و زخمي شدن 5 نفر ديگر بر اثر انفجار در منطقه الراشديه در شمال شرق بغداد خبر داد.

خبر ديگر اينكه درحمله مسلحانه به يك خودروي پليس در منطقه ابوغريب، يك نيروي پليس عراقي كشته شد. عناصر مسلح ناشناس در موصل نيز "عماد النجماوي" وكيل عراقي را در دفترش در منطقه وادي حجر ترور كردند.

همچنين درحمله مسلحانه به يك پست بازرسي پليس عراق در منطقه اليابسات در غرب موصل، يك پليس كشته و يك پليس ديگر زخمي شدند و دو شهروند عراقي نيز در شرق موصل كشته شدند.

عمليات نظامي نيروهاي ارتش عراق عليه گروهک داعش در استان الانبار در غرب عراق از 21 دسامبر 2013 آغاز شده و تا كنون دراين عمليات، شمار زيادي از عناصر تروريستي از اين منطقه بيرون رانده شده يا به هلاكت رسيده اند.

۱۳۹۲/۱۲/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...