نسخه چاپی

درگیری بازیكنان ایران و كویت

درگیری بازیكنان تیم‌های ایران و كویت كه به كادر فنی هم كشید، با وساطت كارلوس كی‌روش تمام شد.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، در دقیقه 73 بازی تیم‌های ایران و کویت بختیار رحمانی در شرایطی که دروازه‌بان کویت را روبه‌روی خود داشت و دو بازیکن کویت هم کنار او بودند، دروازه‌بان حریف توپ را جمع کرد اما پای بختیار با صورت دروازه‌بان کویت برخورد کرد.

دروازه‌بان کویت معتقد بود رحمانی به عمد این کار را کرده و با دستش او را هل داد. همین حرکت باعث شد بازیکنان هر دو تیم وارد صحنه شوند و درگیری لفظی و بعضا زد و خوردهای کوچکی میان آن‌ها شکل گیرد.

ویرا سرمربی تیم کویت به داخل زمین رفت و از بازیکنانش می‌خواست به غائله خاتمه دهند و ارام باشند. از تیم ایران هم دن گاسپار به داخل زمین رفت و سعی می‌کرد همین کار را انجام دهد.

در این صحنه کمک‌داور هم به داخل زمین رفت و سعی در جدا کردن بازیکنان داشت. او با داور هم صحبت می‌کرد.

در شرایطی که به نظر مشکل در حال تمام شدن بود، میان حامد مومنی یکی از مسئولان برگزاری مسابقه و برخی مربیان کویت که آن‌ها هم کنار زمین بودند، درگیری لفظی پیش آمد. مومنی به سرعت صحنه را ترک می‌کرد اما نیمکت‌نشینان تیم کویت و بویژه ویرا، سرمربی تیم کویت، به شدت از این موضوع عصبانی بودند و با همراهی کردن او سعی داشتند پاسخش را بدهند.

کارلوس کی‌روش هم وارد ماجرا شد، ویرا را به کمی آنطرف تر برد و او را در آغوش گرفت و همین حرکت به غائله پایان داد.

بلافاصله پس از این لحظه بختیار رحمانی هم با محمدرضا خلعتبری تعویض شد. رحمانی به خاطر این صحنه از داور کارت زرد دریافت کرد.

۱۳۹۲/۱۲/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...