نسخه چاپی

پاكسازی خیابان ولیعصر تهران از ته سیگارها

بهبود یافتگان موسسه طلوع بی نام و نشان ها فردا (سه شنبه) محدوده میدان تجریش تا چهارراه ولیعصر را از وجود ته سیگارها پاكسازی می كنند.

به گزارش نما به نقل از روابط عمومی ستاد مبارزه با مواد مخدر، موسسه نیکوکاری طلوع دارای مجوز فعالیت از نیروی انتظامی در 8 سال گذشته، فعالیت های مختلفی را در مبارزه با معضلات اجتماعی از جمله درمان معتادان، امدادرسانی، ساماندهی کارتن خواب ها و معتادان بی پناه شهر تهران و کرج، آموزش و درمان تعدادی از نوجوانان کانون اصلاح و تربیت، کمک رسانی به خانواده های درگیر با معضل اعتیاد اجتماعی داشته است.

بهبود یافتگان این موسسه در راستای اعتلای فرهنگ حفاظت از محیط زیست و احترام به سلامت آن، همانند اردیبهشت ماه سال 92 که تعدادی دیگر از مددجویان بهبود یافته، پسماندها و زباله های موجود در کوهپایه های دماوند را جمع آوری کردند، قصد دارند فردا 13 اسفند ماه جاری از ساعت 8 تا 16 محدوده میدان تجریش تا چهار راه ولیعصر را از وجود ته سیگارهای ریخته شده بر روی زمین پاکسازی کنند.

این افراد اکنون از مصرف مواد مخدر و سیگار پاک شده اند و با این حرکت قصد دارند، ادای دین خودشان را به گوهر گرانبها و تکرار نشدنی زمین برسانند و با اهدای گل به رفتگران، مأموران راهنمایی و رانندگی، کودکان و سالمندان از آنها به دلیل اینکه زمانی خودشان موجب تخریب خود و دیگران شده اند، عذرخواهی کنند.

بر روی پیراهن هایی که بر تن این افراد است عبارت «ببخش و باورم کن» نقش بسته است.

۱۳۹۲/۱۲/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...