نسخه چاپی

ثبت سفارش گوشت آزاد شد

عکس خبري -ثبت سفارش گوشت آزاد شد

قیمت گوشت گاوی كه از مرز سیستان و بلوچستان وارد می شود 14 هزار و 500 تومان از این پس به مردم تحویل داه می شود و گوشت گوسفندی كه از استرالیا تامین می شود با قیمت 15 هزار و 400 تومان تحویل مشتری می شود.

رییس اتحادیه گوشت گاوی گفت: در جلسه دیروز با استانداری ثبت سفارش گوشت آزاد شد و از امروز گوشت گوسفند با قیمت 15 هزار و 400 تومان و گوشت گاو با قیمت 14 هزار و 500 تومان به مصرف کننده تحویل می شود.

علی خندان روی جوان در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی پانا با اشاره به اینکه ثبت سفارش گوشت در جلسه دیروز با استانداری آزاد شد اظهار داشت: با برداشته شدن محدودیت ها بزودی شاهد کاهش شدید قیمت ها خواهیم بود.

وی ادامه داد: قیمت گوشت گاوی که از مرز سیستان و بلوچستان وارد می شود 14 هزار و 500 تومان از این پس به مردم تحویل داه می شود و گوشت گوسفندی که از استرالیا تامین می شود با قیمت 15 هزار و 400 تومان تحویل مشتری می شود.

رییس اتحادیه گوشت گاوی تصریح کرد: جهاد کشاورزی و بازرگانی دولتی در تامین این گوشت کمک خواهند کرد و اتحادیه بر عملکرد اعضا نظارت خواهد داشت تا قیمت ها در بازار به سرعت تعدیل شود.

گفتنی است: قیمت گوشت گوسفندی در میادین پیش از این 22 هزار و 700 تومان و گوشت گاوی 17 هزار و 500 تومان بود که با این اقدام 7 هزار تومان نرخ گوشت گوسفندی و بیش از 3 هزار تومان گوشت گاوی کاهش می یابد.

۱۳۹۱/۲/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...