نسخه چاپی

بی آبرویی اصلاح‌طلبان با گدایی از قاتلان مردم مظلوم یمن و بحرین

عکس خبري -بي آبرويي اصلاح‌طلبان با گدايي از قاتلان مردم مظلوم يمن و بحرين

نماینده مردم تهران در مجلس تأكید كرد كه ‌مهاجرانی و نوری‌زاده با گدایی از قاتلان مردم مظلوم یمن و بحرین ‌‌آبروی اصلاح‌طلبان را هم ‌بردند.

لاله افتخاری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به حضور نوری‌زاده و مهاجرانی در جشنواره الجنادریه و دریافت مبالغ کلانی از آل‌سعود، گفت: اینها کسانی بودند که داعیه ایرانی‌ بودن داشتند، ولی غیرت ایرانی در آنها وجود ندارد چراکه به دامن دشمن رفته و کاسه گدایی خود را در مقابل آنها گذاشتند.

وی در ادامه افزود: البته این گونه اقدامات مسبوق به سابقه است چراکه در گذشته نه چندان دور نیز گروهک منافقین همین اقدامات را انجام داده و به دامن دشمنان نظام پناهنده شدند تا بتوانند از حمایت‌های حداقلی دشمنان انقلاب اسلامی برخوردار باشند.

نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: این اقدام نوری‌زاده و مهاجرانی از یک جهت مثبت بود و آن اینکه دست آنها را بیش از گذشته رو کرد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: امروز نوری‌زاده و مهاجرانی به دامن کسانی پناه برده‌اند که دست به کشتار و قتل عام ملت‌های مظلوم بحرین و یمن زده‌اند؛ در واقع این دست آمریکا و صهیونیسم بین‌الملل است که از آستین آل سعود بیرون آمده است.

وی همچنین تاکید کرد: گدایی مهاجرانی و نوری‌زاده از آل‌سعود آبروی اصلاح‌طلبان را هم برد چراکه مهاجرانی روزگاری در دولت اصلاحات وزیر فرهنگ و ارشاد بود البته برخی از اصلاح طلبان معتدل هم در داخل کشور حضور دارند اما مهاجرانی که روزی وزیر فرهنگ خاتمی بود، وقتی چنین کاری می‌کند، معلوم نیست که احوال بقیه وزرای دولت اصلاحات چگونه است.

افتخاری در پایان تأکید کرد: مهاجرانی ادعا می‌کرد که من مخالف نظام نیستم، بلکه منتقد هستم اما پس از اقدام اخیر آنها در گدایی از رژیم سعودی، روشن شد که وی نیز در جهت براندازی نظام اسلامی گام برداشته است.

۱۳۹۰/۱۱/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...