نسخه چاپی

پیامك آقای نماینده به آقای وزیر!

وی درباره تلفات جاده‌ای طی هفته‌های اخیر در آمل، گفت: از 20 بهمن‌ماه تاكنون 18 نفر در جاده‌های این شهر كشته و 24 نفر معلول و قطع نخاعی داشته‌ایم.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی از پیامک خود به وزیر راه درباره تلفات جاده‌ای خبر داد.
عزت‌الله یوسفیان‌ملا نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، با اشاره به تلفات جاده‌ای بالای در مسیرهای منتهی به حوزه انتخابیه‌اش، گفت: در زمان آقای افندی‌زاده مبالغی برای رفع نقاط حادثه‌خیز تعلق می‌گرفت اما در این 6 ماه حتی یک ریال نیز در این زمینه نداده‌‌اند.

وی درباره تلفات جاده‌ای طی هفته‌های اخیر در آمل، گفت: از 20 بهمن‌ماه تاکنون 18 نفر در جاده‌های این شهر کشته و 24 نفر معلول و قطع نخاعی داشته‌ایم.

نماینده مردم آمل در مجلس همچنین گفت: در این زمینه پیامکی با مضمون «وزارت محترم راه در این مدت هیچ کاری نکرد، جز ده‌ها کشته در جاده هراز و 8 کشته در جاده ولیسده و سرخرود ورودی آمل و 11 کشته در آمل چمستان، ده‌ها قطع نخاع؛ (یوسفیان نماینده عزادار آمل)» برای وزیر راه، معاونینش، مدیران استانی و رئیس کمیسیون عمران مجلس ارسال کردم.

یوسفیان‌ملا از لزوم رفع نقاط حادثه‌خیز جاده‌های آمل سخن گفت و تصریح کرد: چند باری در این زمینه تذکر خواهم داد و از تمامی راهکارهای قانونی استفاده خواهم کرد اما اگر اقدامی در این زمینه صورت نگرفت با اجازه خانواده‌های کشته شدگان، جنازه‌های اعضای خانواده آنها را مقابل وزارت راه می‌آورم و از مسئولین این وزارتخانه می‌پرسم که جرم این افراد چه بود که کدر جاده‌ها کشته شدند؟ آیا سفر جرم است؟

وی با بیان اینکه نمی‌توانم عزادار دائمی بمانم، تصریح کرد: نمی‌توانم هر روز شاهد مرگ فرزندان شهرم در تصادفات جاده‌ای باشم، من به عنوان نماینده مردم وظیفه دارم حقوق مردم آمل را پیگیری کنم.

۱۳۹۲/۱۲/۱۳

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...