نسخه چاپی

توقف فروش نفت كوره ایران به امارات

عکس خبري -توقف فروش نفت کوره ايران به امارات

"نیك مرینوس " یكی از پیمانكارانی كه در فجیره كار می كند ، گفت: واردات سوخت از ایران غیر ممكن شده است. 2 از ماه پیش تا كنون وضعیت به همین صورت بوده است.

تصمیم ایران برای قطع صادرات نفت کوره خود به جای امارات ، موجب افزایش قیمت سوخت کشتی ها در بندر فجیره شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اماراتی نشنال ؛ مقامات آگاه اعلام كردند ، ایران مقصد صادراتی مقادیر قابل توجهی از نفت کوره تولیدی خود را از بندر فجیره امارات به مقصد سنگاپور تغییر داده است.

براساس اين گزارش ، بندر فجیره امارات که در دریای عمان قرار دارد ، مکانی مناسب برای پهلوگیری و سوخت گیری مجدد کشتی هایی است که بین اقیانوس اطلس و اقیانوس آرام در رفت و آمدند . این بندر در طی سالیان گذشته به یکی از پر تردد ترین پایانه های سوخت گیری مجدد دریایی جهان تبدیل شده است.

"نیک مرینوس " یکی از پیمانکارانی که در فجیره کار می کند ، گفت: واردات سوخت از ایران غیر ممکن شده است. 2 از ماه پيش تا كنون وضعیت به همین صورت بوده است.

بر اساس این گزارش ، " ابولفضل رستمی" یکی از مسئولان شرکت ملی نفت ایران گفت : سنگاپور خود را به عنوان یک بازار بهتر برای صادرات محصول تولید ایران ثابت کرده است . ما مشتری های خوبی در آنجا داریم.

لازم به ذكر است ، نفت کوره تولید ایران یکی از با کیفیت ترین نفت های کوره جهان با نسبت کم سولفور است که مراکز خرده فروشی سوخت معمولا پیش از فروش، آن را با نفت کوره بی کیفیت ترکیب می کنند . کاهش صادرات نفت کوره ایران به فجیره، موجب افزایش قیمت سوخت در این بندر شده است.

۱۳۹۱/۲/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...