نسخه چاپی

گلابدره‌ایی تمام آثارش را به یك رزمنده بخشید

عکس خبري -گلابدره‌ايي تمام آثارش را به يک رزمنده بخشيد

سیدمحمود گلابدره‌ای در نامه‌ای اعلام كرد كه حق و حقوق كلیه آثار خود را اعم از مادی و معنوی را به علی خلیلی به صورت رسمی و قانونی منتقل كرده است.

به گزارش مشرق، سیدمحمود گلابدره‌ای نویسنده پیشکسوت انقلاب و نویسنده رمان ماندگار «لحظه‌های انقلاب» است که چندی پیش به دلایلی در بستر بیماری افتاده و در بیمارستان الغدیر بستری شده بود. وی بعد از ترخیص از بیمارستان تک و تنها در منزلش اقامت کرده و به گفته علی خلیلی از نزدیکانش بر اثر عدم مراقبت مجددا دچار آسیب‌دیدگی شده است.

سیدمحمود گلابدره‌ای روز گذشته در نامه‌ای که به صورت اختصاصی در اختیار فارس قرار گرفته است اعلام کرده که حق و حقوق کلیه آثار خود را اعم از مادی و معنوی را به علی خلیلی به صورت رسمی و قانونی منتقل کرده است.

متن کامل این نامه به شرح ذیل است:

دیگه نمی‌گم تا کی جدا. نه می‌گم و نه می‌نویسم و نه می‌خوانم که نه باشم جدا. دیگه رسیدم به ته تهای آخر خط که باید جدا کنم خود جدا شده‌ام را از جو و جفت و جوجه. دیگه می‌خوام خودم جدا کنم این موی رویده بر این زبون قاچ قاچ شده‌ی خودم رو که از بس گفتم و نالیدم و فریاد زدم از بی‌هیچ کس و بی‌پناهی و می‌خوام واشم از پیچیدن به هیچ و پوچ.

ای اهالی من، ای آدم‌هایی که این قلم‌های سیاه تراشیده و نتراشیده رو هی زدم تو مرکب جام جانم و کشیدم روی کاغذ ای سپید عمرم و دادم که بدن به دست شما که بخوانید و بدانید که چی کشیدم.

ای ناشران، ای اداره‌جات فرهنگی، ای دولتمردان ده دوره دولت مردی تا هزار دوره‌ی دیگه بدونید منه پیرمرد خسته از گم‌کردگی و سرگشتگی این آخرین رمق‌های جونم رو می‌خوام بذارم برای نوشتن چیزایی که تا حالا ننوشتم که واسم از جو و جفت و جوجه مهم‌تره. می‌خوام بشینم روی این زخم بسترم با همین این ضعف جسمی حاصل از خستگی 73 سالگی، با خدایم خلوت کنم و کارنامه‌ی خودم رو به خدای خودم تحویل بدم. انشاالله.

بدونید از این به بعد الی یوم القیامت تمام کارا و حق و حقوق معنوی و مادی آثار بجا مانده رو با میل کامل قانونن ثبت با سند برابر کردم و دادم به علی خلیلی این بچه رزمنده‌ی جانباز که سبک و سیاق مرا ادامه بده و آثارم را حفظ و نشر بده. می‌توانید کمک بهش بدین.

۱۳۹۱/۲/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...