نسخه چاپی

كریس رونالدو سردبیر یك مجله شد

كریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی رئال مادرید این روزها به شدت خارج از میدان فوتبال مشغول است؛ بعد از همكاری با برند « آرمانی »، كریس تصمیم گرفت خط انحصاری تولید لباس زیر مردانه را راه اندازی كند و بعد از آن هم شبكه اجتماعی ویژه خودش را راه اندازی كرد.

به گزارش نما به نقل از تدبیر: کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی رئال مادرید این روزها به شدت خارج از میدان فوتبال مشغول است؛ بعد از همکاری با برند « آرمانی »، کریس تصمیم گرفت خط انحصاری تولید لباس زیر مردانه را راه اندازی کند و بعد از آن هم شبکه اجتماعی ویژه خودش را راه اندازی کرد.

اما این پایان کار نبود و رونالدو در تازه ترین اقدامش مجله اختصاصی خودش را هم به راه انداخت: CR7 e-magazin اسم این مجله است که به سردبیری خود رونالدو روز یکشنبه منتشر شده است. این مجله الترونیکی است و برای تلفن های هوشمند و البته تبلت طراحی شده است.

رونالدو در صفحه ابتدایی این مجله مطلبی را با قلم خودش منتشر کرده است:« به همه سلام می کنم. افتخار می کنم که مجله جدید CR7eMag را به شما معرفی کنم. این مجله الکترونیکی به شما تجربه استفاده از تکنولوژی چند رسانه ای را می دهد که می توانید در آن انیمیشن، تصاویر و ویدئوهای من، دوستانم، رئال مادرید و بسیاری چیزهای دیگر را ببینید ».

همان طور که رونالدو اشاره کرده همه این موارد در این شماره وجود دارد و اصولا به پشت صحنه های نابی اشاره دارد که کریس هنگام دریافت توپ طلای دومش با آن مواجه بوده است. بخش ویژه این شماره هم به گفت و گوی اختصاصی با سرالکس فرگوسن مربی سابق رونالدو در منچستر یونایتد اختصاص دارد.

مجله ای که رایگان نیست

رونالدو برای منتشر کردن اولین شماره اش هم قصد نداشته این کار را به صورت رایگان انجام دهد. افرادی که می خواهند این شماره را بر روی تلفن های هوشمند خود دانلود کنند باید مبلغ 89 سنت بپردازند و برای تبلت با سیستم های ios و اندروید هم این مجله با 1.7 یورو قابل دسترسی است. کریس امیدوار است که اولین تجربه اش در دنیای رسانه با موفقیت همراه شود.

۱۳۹۲/۱۲/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...