نسخه چاپی

قرعه‌كشی برای تعیین مقام 5تا8لیگ والیبال

تیم‌های باریج اسانس كاشان، پیكان تهران، نوین كشاورز و شهرداری تبریز موافقت كردند عنوان‌های پنجم تا هشتم لیگ برتر والیبال با قرعه‌كشی مشخص شود.

به گزارش نما به نقل از سايت فدراسيون واليبال، سازمان ليگ فدراسيون واليبال اعلام کرده بود تيم‌هاي جامانده از مرحله پلي آف از روز چهارشنبه در تهران براي تعيين مقام‌هاي پنجم تا هشتم با هم به رقابت بپردازند ولي به علت اينکه چهار تيم بازمانده از ادامه مسابقات انصراف و بازيکنان خود را آزاد اعلام کردند، با توجه به درخواست و توافق چهار تيم باريج اسانس کاشان، پيکان تهران، نوين کشاورز و شهرداري تبريز و موافقت سازمان ليگ مقرر شد رده پنجم تا هشتم اين تيم ها بر اساس قرعه‌کشي مشخص شود.

رئيس سازمان ليگ فدراسيون واليبال در اين مورد گفت: با توجه به درخواست اين تيم‌ها، در يک جلسه با حضور نمايندگان آنان اين قرعه کشي انجام خواهد شد تا جايگاه اين تيم‌ها در رتبه‌هاي پنجم تا هشتم تعيين شود. هنوز زمان دقيق قرعه‌کشي مشخص نيست زيرا بايد با چهار باشگاه هماهنگي به عمل آيد. اما تا پايان سال اين کار انجام خواهد شد.

مرحله نيمه نهايي ليگ برتر واليبال از روز جمعه 16 اسفند ماه با حضور چهار تيم کاله مازندران، متين ورامين، شهرداري اروميه و ميزان مشهد در سالن 12 هزار نفري آزادي تهران آغاز مي‌شود.

۱۳۹۲/۱۲/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...