نسخه چاپی

كارنامه مردان پاستور در انتخابات بهارستان

پرداختن به انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حالی توسط جریان رسانه‌ای حامی دولت كلید خورده است كه 2 سال تا برگزاری آن فرصت باقی مانده است.

به گزارش نما ، روزنامه وطن امروز نوشت: نگاهی گذرا به اخبار 3ماه گذشته رسانه‌های حامی دولت توجه ویژه به یک موضوع مشترک را به خوبی نشان می‌دهد. پرداختن به انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حالی توسط جریان رسانه‌ای حامی دولت کلید خورده است که 2 سال تا برگزاری آن فرصت باقی مانده است. با این حال طی 2 ماه اخیر، این برخی مقامات دولتی بودند که صراحتا و برخی تلویحا برای مجلس نهم خط و نشان کشیدند و خود را پیروز انتخابات مجلس دهم نامیدند.

اولین بار علی یونسی دستیار ویژه رئیس‌جمهور بود که با پیشنهاد احیای ستادهای انتخاباتی روحانی برای مجلس دهم رسما این موضوع را کلید زد. «وطن امروز» در چند شماره به این موضوع با عناوینی چون فرمان انتخاباتی دولت پرداخت. بعد از یونسی، محمدباقر نوبخت، معاون رئیس‌جمهور و سخنگوی دولت با اظهاراتی کنایه‌آمیز به مجلس نهم و به صورت تلویحی به انتخابات مجلس دهم پرداخت. این اظهارات در حالی از سوی دولتی‌ها صورت گرفت که در میان برخی اعضای دولت یازدهم چهره‌هایی وجود دارند که با رای مردم از ورود به مجلس شورای اسلامی بازمانده‌اند. تکرار حرف‌هایی با عنوان پیام انتخابات و افراطی‌خواندن نمایندگان منتخب مردم در شرایطی که برخی اعضای حاضر در دولت در رقابت‌های انتخاباتی از ورود به مجلس جا مانده‌اند قدری قابل تامل به نظر می‌رسد.

برای بررسی شهودی موضوع نگاهی به میزان آرای اعضای دولت یازدهم که در انتخابات مجلس شرکت کرده‌اند جالب به نظر می‌رسد. لازم به ذکر است این آمار تنها به برخی چهره‌ها و نیز مقامات شاخص مربوط شده و به عنوان نمونه‌ای از جامعه آماری بیان می‌شود. بررسی میزان رای منصوبان دولتی در شهرستان‌ها خود موضوعی است که در صورت بررسی نتایج قابل‌توجهی در پی خواهد داشت. آنچه در این آمار جالب توجه است اینکه دولتی‌ها از اقبال عمومی در انتخابات مجلس برخوردار نبوده‌اند. به عبارتی اکنون کسانی رجز انتخاباتی می‌خوانند که کارنامه موفقی در جلب رضایت و اعتماد مردم ندارند.

۱۳۹۲/۱۲/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...