نسخه چاپی

پیغام جنجالی محمد قاضی برای قلعه نویی

مهاجم استقلال به دلیل عدم دعوت به تیم ملی، قلعه‌نویی را مقصر می‌داند و از طرف دیگر مبالغی را از باشگاه استقلال طلبكار است.

به گزارش نما، همه چیز از تماس کارمند فدراسیون فوتبال شروع شد. کارمندی که در آستانه انتشار فهرست تیم‌ملی با محمد قاضی تماس گرفت و به او گفت پاسپورت‌اش را به فدراسیون فوتبال تحویل دهد.

قاضی از همان روزی که گذرنامه خود را به فدراسیون برد، توقع داشت نامش در فهرست جدید تیم‌ملی باشد. فهرست جدید اعلام شد اما خبری از او نبود.

مهاجم استقلال از طریق چند دوست رسانه‌ای و یکی از کارمندان فدراسیون پیگیر موضوع شد و به این نتیجه رسید که امیر قلعه نویی او را از فهرست کی‌روش خط زده است.

اگر چه هنوز هیچ یک از منابع رسمی نظیر فدراسیون فوتبال، باشگاه استقلال و یا سرپرست تیم‌ملی به صورت شفاف این موضوع را تایید نکرده‌اند اما قاضی از کانال‌های مختلف شنید کی‌روش قصد داشته او را به تیم‌ملی دعوت کند که قلعه نویی با توجه به بازی‌های استقلال در لیگ قهرمانان آسیا از کی‌روش خواسته از دعوت قاضی صرف‌نظر کند و اجازه بدهد این مهاجم در تمرینات استقلال حضور داشته باشد.

قاضی بعد از شنیدن این ماجرا، ابتدا قصد داشت مصاحبه تندی انجام بدهد و علیه سرمربی استقلال حرف بزند اما یکی از خبرنگاران استقلالی او را از انجام این کار منصرف کرد. قاضی اما کوتاه نیامد و از شروع هفته از حضور در تمرین استقلال خودداری کرد.

یک روز شد دو روز و بعد ۳ روز و خبری از قاضی نشد. این وسط برخی رسانه‌ها نوشتند او پولش را می‌خواهد و برخی هم ادعا کردند قاضی چون قلعه نویی را مسبب دعوت نشدنش به تیم‌ملی می‌داند قهر کرده و حتی نمی‌خواهد همراه استقلال به قطر برود.

میرشاد ماجدی هر چه تلاش کرد موفق نشد قاضی را به تمرین بکشاند و در نهایت ادعا کرد طی روزهای اخیر صحبتی با مهاجم شاکی استقلال نداشته است. بقیه مدیران استقلال هم نسبت به شرایط قاضی اظهار بی‌اطلاعی کردند اما حقیقت چیز دیگری است.

به گفته یکی از نزدیکان باشگاه استقلال امیر قلعه نویی از طریق دستیار خود به قاضی پیغام داده اگر تا امروز سر تمرین حاضر شود که هیچ وگرنه او را از فهرست قطر و بازی با الریان کنار می‌گذارد و تا پایان فصل نیز از او استفاده نخواهد کرد.

دستیار قلعه نویی این پیام را به قاضی رسانده و گویا مهاجم شاکی استقلال هم به سرمربی مجموعه آبی پیغام داده؛ «شما که باعث خط خوردن من از تیم‌ملی شدید و به کی‌روش و فدراسیون گفتید به من نیاز دارید، لطف کنید طلبم را از باشگاه بگیرید.»

در ادامه این پیغام آمده: «اگر واقعا این قدر به من اعتقاد دارید که مانع حضورم در اردوی تیم‌ملی می‌شوید، پس من هم باید مثل پنج، شش بازیکن تاثیرگذار استقلال بخش عمده‌ای از مبلغ قراردادم را از باشگاه بگیرم. نمی‌شود که موقع دریافتی‌ها بازیکن معمولی باشم و موقع دعوت به تیم‌ملی مهره تاثیرگذار شما به حساب بیایم. شما طلبم را بگیرید، دعوت نشدن به تیم‌ملی هم فدای سرتان!»

فعلا نه قاضی این مکالمه را رسانه‌ای کرده و نه دستیار امیر شرط و شروط مهاجم شاکی را به گوش قلعه نویی رسانده اما یکی از خبرنگارانی که با بازیکنان استقلال رابطه خوبی دارد، مدعی است قاضی تلفنی به او گفته چنین پیغامی به قلعه نویی داده است.

البته واكنش قلعه‌نویی پس از این پیغام جنجالی جای تامل دارد. بعد از غیبت چهار روزه محمد قاضی در تمرینات استقلال ژنرال به شدت از دست این بازیکن ناراحت بود.

قلعه‌نویی در جریان دیدار دوستانه استقلال مقابل تیم ملی جوانان اصلا قاضی را تحویل نگرفت و این بازیکن هم بعد از پایان بازی ورزشگاه را ترک کرد.

عصبانیت سرمربی استقلال تا جایی است که در یک محفل خصوصی گفته اگر لازم باشد قاضی را به قطر نمی‌برم. با توجه به اظهارات قلعه نویی بعید نیست قاضی در بازی با الریان سکونشین شود.

۱۳۹۲/۱۲/۱۵

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...