نسخه چاپی

آمادگی آلمان برای اعطای كمك مالی به اوكراین

وزیر دارایی آلمان تاكید كرد، برلین برای كمك به اوكراین در شرایط سخت و دشوار كنونی آماده است و این باید شامل كمك مالی به كیف شود.

به گزارش نما به نقل از رویترز، ولفگانگ شاوبل وزیر دارایی آلمان ضمن ابراز آمادگی برلین برای اعطای کمک مالی به اوکراین، تصریح کرد، دولت آلمان می خواهد تا هر کاری را برای حل و فصل بحران کنونی اوکراین بدون تشدید تنش انجام دهد. ما برای تعامل در زمینه کمک به اوکراین در مسیر طی کردن این مرحله سخت و دشوار آماده هستیم و این کمک ها شامل کمک مالی نیز خواهد شد.
بر اساس این گزارش وی افزود، برلین می داند که هر راه حلی برای پایان دادن به بحران اوکراین باشد شامل روسیه نیز باشد. وزیر دارایی اتریش نیز در کنفرانس خبری مشترک با شاوبل تاکید کرد، نباید تنها بر روی اعمال تحریم سیاسی و اقتصادی بر ضد روسیه تمرکز کنیم. باید برای تنش زدایی و دستیابی به یک راهکار اصلی و اساسی برای حل و فصل این بحران تلاش کنیم.
خوزه مانوئل باروسو رئیس کمیسیون اروپا نیز از پیشنهاد کشورهای اروپایی برای اختصاص کمک 11 میلیارد یورویی به کیف خبر داده است. بر اساس گفته وی اعطای این کمک مالی مشروط به اجرای اصلاحات فراگیر اقتصادی و مالی از سوی دولت جدید اوکراین خواهد بود.

۱۳۹۲/۱۲/۱۵

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...