نسخه چاپی

یادداشت پریسا بخت‌آور در حمایت از مدیر بركنار شده تلویزیون

حمایت همسر اصغرفرهادی از اخراجی رسانه ملی

پریسا بخت‌آور كه در دوران مدیریت محمودرضا تخشید، سه سریال «یاداشت‌های كودكی»، «پشت‌كنكوری‌ها» را برای شبكه پنج و «من یك مستاجرم» را برای شبكه سه ساخته‌ است، در نامه‌ای به حمایت از این مدیر تلویزیون پرداخت.

به گزارش نما پریسا بخت‌آور که در دوران مدیریت محمودرضا تخشید، سه سریال «یاداشت‌های کودکی»، «پشت‌کنکوری‌ها» را برای شبکه پنج و «من یک مستاجرم» را برای شبکه سه ساخته‌ است، در نامه‌ای به حمایت از این مدیر تلویزیون پرداخت.

این کارگردان سینما و تلویزیون در متن نامه‌اش که اختصاصا در اختیار سرویس تلویزیون و رادیو قرار گرفته است، درباره ویژگی‌های مدیر برکنار شده گروه فیلم و سریال شبکه سه تاکید کرده است:

«از ویژگی‌های ایشان شنیدن نظرات مخالف و متفاوت و تأمل روی آن‌ها بود، همفکری او با گروه سازنده در خور توجه بود، یادم می‌آید ایشان بارها بعد از پخش قسمت‌هایی از سریال‌هایم تماس می‌گرفتند و تشکر می‌کردند؛ کاری که کمتر درباره مدیران دیگر شنیده‌ام.»

همسر اصغر فرهادی در ادامه مطلبش نوشته است:

«نمی‌دانم آیا واقعا دلیل برکناری ایشان به دلیل حواشی پخش یک سریال است یا نه (هر چند که حاشیه‌های پیش‌آمده برای این سریال هم بحثی جداگانه و مفصل لازم دارد) اما به خوبی می‌دانم بسیاری از مدیران در این «سرزمین کهن» به دلایلی مهم‌تر و واقعی‌تر باید برکنار می‌شدند و نشدند و نخواهند شد!

پریسا بخت‌آور»

به گزارش ایسنا، محمودرضا تخشید - مدیر گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما - چهارشنبه (14 اسفند ماه) از سمت خود برکنار شد.

مدیر شبکه سه - طی حکمی محمودرضا تخشید را که سال‌هاست در این سمت مشغول به کار بوده، از مدیریت گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما برکنار کرد.

در حکم زین‌العابدین ضمن قدردانی از زحمات تخشید، محمدرضا شریفی (مدیر گروه فیلم‌های تلویزیونی) به عنوان سرپرست موقت گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما انتخاب شده است.

تخشید از مدیران قدیمی گروه‌های فیلم و سریال تلویزیون است که در زمان مدیریت علی اصغر پورمحمدی در شبکه‌های سه و تهران با وی همکاری می‌کرد.

محمودرضا تخشید از سال 76 وارد سازمان صداوسیما شد. او فعالیتش را در مقام تهیه‌کننده از گروه اجتماعی شبکه یک شروع کرد و سپس به شبکه تهران رفت. مدیریت گروه فیلم و سریال شبکه تهران و سپس مدیریت گروه فیلم و سریال شبکه سه در دوران ریاست پورمحمدی و پس از آن زین‌العابدین از دیگر سمت‌های این مدیر تلویزیون است.

سریال‌هایی چون «دوران سرکشی» (به کارگردانی کمال تبریزی) و «پاورچین» (مهران مدیری) و .... در دوران مدیریت تخشید ساخته شد.

او در آخرین روزهای مدیریتش در گروه سریال شبکه سه، درگیر حواشی پیش‌آمده برای سریال «سرزمین کهن» بود و همراه با هیئتی برای گفت‌وگو با برخی اقوام بختیاری به این مناطق سفر کرد.

۱۳۹۲/۱۲/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...