نسخه چاپی

باند دالتون‌ها منهدم شد

سركلانتر ششم تهران از انهدام باند سارقان منزل كه خود را باند دالتون‌ها معرفی كرده بودند، خبر داد.

به گزارش نما، سرهنگ محمدحسن خلیلی گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از منازل شهروندان در منطقه افسریه تهران، دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار ماموران کلانتری 156 افسریه قرار گرفت.

وی با بیان اینکه تحقیقات ماموران ادامه داشت تا اینکه یکی از شهروندان با تماس با پلیس 110 اعلام کرد که فردی مشکوک در حیاط منزلش حضور دارد، افزود: ماموران کلانتری بلافاصله در محل حاضر و این متهم را دستگیر کردند.

سرکلانتر ششم تهران با بیان اینکه در تحقیقات پلیسی مشخص شد که متهم سابقه دار بوده و تاکنون به علت سرقت چندین مرتبه بازداشت شده است، گفت: متهم در تحقیقات پلیسی، سه تن از همدستان خود را معرفی کرد و در تشریح شیوه و شگرد خود گفت که با اطلاع از خالی بودن منازل، آنها را زیر نظر گرفته و در فرصت مناسب و با سوء استفاده از نبود صاحبخانه، ضمن تخریب قفل و مغزی در ورودی آپارتمان ها، به منزل وارد و وسایل را سرقت می کرده اند.

وی افزود: بررسی ها نشان داد که سارقان پس از انتقال اموال به پاتوق خود، آنها را بین خود تقسیم کرده و از طریق پول حاصله از فروش اموال مسروقه، مواد مخدر از نوع شیشه خریداری می کردند.

سرهنگ خلیلی با بیان اینکه با هماهنگی مقام قضایی، مخفیگاه اعضای دیگر این باند شناسایی و در یک عملیات ضربتی پلیس دیگر اعضای این باند را در حالی که مشغول استعمال شیشه بودند، دستگیر کردند، گفت: متهمان در تحقیقات پلیسی به چندین فقره وسایل منازل اعتراف و برای تکمیل پرونده شان در اختیار مقام قضایی قرار گرفت.

۱۳۹۲/۱۲/۱۷

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...