نسخه چاپی

جریمه و محرومیت در انتظار شماره 10 استقلال

سیاوش اكبرپور بعد از بازگشت استقلال از قطر باید در كمیته انضباطی این باشگاه حضور پیدا كند.

به گزارش نما، سیاوش اکبرپور بعد از مصاحبه جنجالی که هفته گذشته در خصوص مبالغ پرداختی به بازیکنان با فارس انجام داد امروز بار دیگر بر حرف های خود تاکید کرد.از همین رو باشگاه استقلال این بازیکن را تا اطلاع ثانوی ممنوع المصاحبه کرده است.

محسن بزرگی در این باره اظهار داشت:ما علاقه نداشتیم ممنوع المصاحبه شدن اکبرپور رسانه ای شود ولی همان طور که فتح الله زاده گفت ایشان مصاحبه حاشیه ای انجام داد و با توجه به اینکه مجددا بر مواضع خود تاکید کرد فعلا ممنوع المصاحبه شده است.

وی افزود: بعد از بازی با قطر اکبرپور باید در کمیته انضباطی پاسخگوی مواردی که مطرح کرده باشد. معاونت حقوقی و دبیر کمیته انضباطی استقلال در پاسخ به این سوال که در این شرایط آیا به این بازیکن حق داده می شود یا کلا حرف های اکبرپور اشتباه است گفت: همان طور که فتح الله زاده گفته نحوه پرداخت ها به سیاست باشگاه باز می گردد و هیچ بازیکنی حق مداخله در آن را ندارد ولی از آنجا که من دبیر کمیته انضباطی باشگاه هستم و نمی خواهم پیش داوری کنم به همین منظور تا زمانی که صحبت های اکبرپور را نشنوم حرفی نخواهم زد.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که احتمال جریمه برای اکبرپور وجود دارد یا خیر گفت: صددر صد همین طور است . برخی مواقع یک بازیکن را از بازی های و تمرینات محروم می کنند و گاهی نیز جرایمی در نظر گرفته می شود اما باید تا روز کمیته انضباطی صبر کرد و پس از آن طبق آیین نامه کمیته انضباطی رای خود را در مورد این بازیکن صادر می کند.

۱۳۹۲/۱۲/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...