نسخه چاپی

افشای راز مرگ دردناك همسر پا آهنی

روند رسیدگی به پرونده «اسكار پیستوریوس» معروف به مرد «پاآهنی» با افشای تیراندازی یك ماه قبل از قتل نامزدش در یك رستوران وارد مرحله تازه‌ای شد.

به گزارش نما، روند رسیدگی به پرونده «اسکار پیستوریوس» معروف به مرد «پاآهنی» با افشای تیراندازی یک ماه قبل از قتل نامزدش در یک رستوران وارد مرحله تازه‌ای شد.


در ادامه محاکمه دونده «پا آهنی» در ماجرای قتل نامزدش در شب معروف به «ولنتاین»، «کوین لرنا» بوکسور و از دوستان پیستوریوس در جایگاه شهود حاضر شد و از حادثه‌ای پرده برداشت که درست یک ماه پیش از قتل «ریوا استینکمپ» در رستورانی در پرتوریای آفریقای جنوبی رخ داده بود.



این مشتزن نخستین دوست متهم بود که برای شهادت احضار شد و درباره این حادثه گفت: «آن شب من با پیستوریوس و چند تن از دوستانمان برای شام به رستورانی رفته بودیم. من با چشمان خودم دیدم یکی از دوستان اسکار اسلحه‌ای را به دست او داد ولی وقتی پیستوریوس اسلحه آماده را گرفت ماشه را چکاند و تیری بی‌هدف شلیک شد.



در حالی که همه ما وحشت کرده بودیم اسکار عذرخواهی کرد و با دادن اسلحه به دوستش از او خواست این شلیک را به گردن بگیرد تا توجه خبرنگاران به او جلب نشود.

این گفته شاهد در دادگاه باعث شد دادستان پرونده ادعای جالبی را مطرح کند.او معتقد بود: با توجه به چگونگی وقوع این حادثه می‌توان این طور نتیجه گرفت که متهم همواره در استفاده از اسلحه بی‌پروا بوده و بدون فکر شلیک می‌کرده است.


در پرونده اسکار پیستوریوس تا به حال چند تن از همسایه‌هایش نیز شهادت داده‌اند. یکی از مردانی که در جایگاه شهود حاضر شد پزشکی بود که در نزدیکی خانه پیستوریوس زندگی می‌کرد.



او مدعی بود شب حادثه با صدای شلیک و جیغ و فریاد به خانه این ورزشکار رفته و او را در حالی پیدا کرده که در کنار جسد غرق در خون نامزدش زانو زده بود و گریه می‌‌کرد.


این پزشک مدعی بود در آن لحظه پیستوریوس اعتراف کرده با تصور این‌که سارقی وارد خانه‌اش شده به سمت در دستشویی شلیک کرده است.ریوا استینکمپ -نامزد متهم- در این تیراندازی از ناحیه سر، سینه و ران هدف قرار گرفت و جان باخت.



در صورت اثبات جرایم اسکار پیستوریوس در این پرونده و دو واقعه تیراندازی دیگر حداقل 25 سال زندان برای او تعیین خواهد شد./ ایران

۱۳۹۲/۱۲/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...