نسخه چاپی

نتايج يك نظرسنجي تاكيد دارد:

پیشتازی لیست جبهه متحد اصولگرایان از سایر لیستها در تهران

عکس خبري -پيشتازي ليست جبهه متحد اصولگرايي از ساير ليستها در تهران

در فاصله چهار روز مانده به انتخابات مرحله دوم نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، نظرسنجی تلفنی صورت گرفته در بین شهروندان مناطق 22 گانه شهر تهران حكایت از پیشی گرفتن فهرست جبهه متحد اصولگرایان از سایر فهرست های انتخاباتی دارد.

به گزارش نمانیوز و به نقل از فردا، یافته های یک نظرسنجی تلفنی در باره دلایل شهروندان تهرانی برای رای دادن به فهرست جبهه متحد اصولگرایان حاکی است که تایید و حمایت جامعه مدرسین حوزه علمیه و جامعه روحانیت مبارز، اصلی ترین دلایل عنوان شده از سوی شهروندان بوده است.

در فاصله چهار روز مانده به انتخابات مرحله دوم نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، نظرسنجی تلفنی صورت گرفته در بین شهروندان مناطق 22 گانه شهر تهران حکایت از پیشی گرفتن فهرست جبهه متحد اصولگرایان از سایر فهرست های انتخاباتی دارد.

اکثریت شهروندانی که به عنوان نمونه آماری در این نظرسنجی مورد پرسش قرار گرفته اند در پاسخ به این پرسش که نامزدهای کدام فهرست را در اولویت رای دادن قرار می دهید از فهرست جبهه متحد اصولگرایان و یا ترکیبی با اکثریت نامزدهای این فهرست و افرادی از فهرست های دیگر نام برده اند.

از شهروندانی که فهرست 25 نفره جبهه متحد اصولگرایان را برگزیده اند سوال شد که دلایل شما برای انتخاب این فهرست چیست؟ دلایل ذکر شده از سوی پاسخگویان حاکی است که بیشترین افراد، دلیل اولویت قایل شدن برای این فهرست را، حمایت جامعه مدرسین حوزه علمیه و جامعه روحانیت مبارز عنوان کرده اند.

سایر دلایلی که از سوی شهروندان مورد اشاره قرار گرفته و عمدتا به مشی و رفتار و کارنامه نامزدهای این فهرست مربوط است، عبارتند از: نزدیک بودن مواضع نامزدهای این فهرست به مبانی و ارزش های مورد تاکید حضرت امام راحل و مقام معظم رهبری، داشتن برنامه عمل، کارنامه روشن در دفاع از حقوق مردم، سابقه جهادی، اعتدال، پرهیز از رفتارهای افراطی، عقلانیت، انسجام و کارآمدی.

۱۳۹۱/۲/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...