نسخه چاپی

نقوی‌حسینی:

از سلامت پنج مرزبان مطمئن هستیم

عکس خبري -از سلامت پنج مرزبان مطمئن هستيم

سخنگوی كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به بررسی وضعیت 5 مرزبان ربوده شده در جلسه فردا بعدازظهر این كمیسیون گفت كه ما از سلامت این مرزبانان مطمئن هستیم.

سیدحسین نقوی‌حسینی اظهار کرد: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در جلسه فردا بعدازظهر آخرین وضعیت پنج مرزبان ربوده شده را با حضور معاونان وزرای خارجه و کشور و مسوولانی از دستگاه‌های امنیتی و انتظامی مورد بررسی قرار می‌دهد.
وی ادامه داد: در این جلسه اقدامات انجام شده و نتایج به دست آمده برای آزادی 5 مرزبان ربوده شده و اقدامات در دستور کار این نهادها برای آزادی این مرزبانان مورد بررسی قرار می‌گیرد.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی همچنین در مورد آخرین اخبار مربوط به پنج مرزبان گروگان گرفته شده از سوی گروهک تروریستی جیش العدل گفت: ما مطمئن هستیم آنها در سلامت کامل هستند اما هنوز تماس مستقیمی با گروه جیش‌العدل جهت آزادی این گروگان‌ها صورت نگرفته است.
نقوی‌حسینی همچنین با اشاره به آخرین اظهارنظر وزیر امور خارجه پاکستان در مورد مرزبانان ایرانی گفت: وزیر امور خارجه پاکستان در مصاحبه‌ای مطرح کرده که این مرزبانان در خاک پاکستان نیستند و وارد پاکستان نشده‌اند که ما قطعا چنین ادعایی را رد می‌کنیم معتقدیم نباید مقامات پاکستانی صورت مساله را پاک کنند.
وی تاکید کرد که قطعا مرزبانان ربوده شده ایرانی وارد خاک پاکستان شدند و مسوولیت مستقیم آن به عهده دولت پاکستان است.
در شامگاه 17 بهمن ماه پنچ تن از مرزبانان ایرانی در منطقه جکیگور در شرق کشور در عملیات تروریستی از سوی گروهک تروریستی به اصطلاح جیش العدل به گروگان گرفته شده و به داخل پاکستان انتقال یافتند که علی رغم تمامی رایزنی ها با دولت پاکستان برای بازگرداندن مرزبانان ربوده شده تاکنون این مرزبانان آزاد نشده‌اند.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان گفت که این کمیسیون قرار است فردا با حضور معاونان وزارت خارجه، تحولات اوکراین را مورد بررسی قرار دهد.

۱۳۹۲/۱۲/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...