نسخه چاپی

درگیری بین زوج جوان، مرگ دردناك زن را رقم زد

مرد شیشه‌ای كه پس از قتل همسرش دست به خودكشی زد.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، مرد شیشه‌ای که پس از قتل همسرش دست به خودکشی زده بود، در جلسه دادگاه خود را به فراموشی زد.



در این پرونده مردی به نام رسول پس از قتل همسرش خودکشی کرد که با اقدام سریع ماموران از مرگ نجات یافت. 18 اردیبهشت امسال مردی در تماس با پلیس از قتل همسرش در خیابان دهم فروردین خبر داد.

در ادامه تیمی از ماموران با حضور در محل دریافتند، مرد جنایتکار به نام رسول 26 ساله پس از قتل همسرش ، با خوردن قرص دست به خودکشی زده است. رسول بلافاصله به بیمارستان منتقل شد که با تلاش پزشکان از مرگ نجات یافت.

مرد جوان پس از بهبود حالش به ماموران گفت: مدتی بود که به همسرم شک داشتم. روز حادثه همسرم به نام معصومه را به خانه پدرش بردم و قرار بود شب به دنبالش بروم. حوالی غروب در خانه بودم که او تنها به خانه بازگشت.

بر سر این موضوع که چرا با من تماس نگرفتی با هم درگیر شدیم و گلویش را فشار دادم. وقتی به خودم آمدم معصومه دیگر نفس نمی کشید.

وی ادامه داد: 200 قرص را خرد کرده و آن را خوردم. بعد هم با پلیس تماس گرفته و موضوع را اطلاع دادم. پس از اعترافات متهم و بازسازی صحنه قتل، پرونده برای محاکمه به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.

صبح امروز جلسه محاکمه متهم در شعبه 113 دادگاه کیفری استان تهران و به ریاست قاضی اصغرزاده برگزار شد.

در این جلسه اولیای دم برای قاتل دخترشان تقاضای قصاص کردند. پدر مقتول گفت: رسول یک بار با ساتور به خانه ما حمله کرد که از سوی ماموران کلانتری دستگیر و 21 روز به زندان رفت. پس از آزادی از زندان ، پدرش او را به کمپ ترک اعتیاد برد. 11 ماه از او بی خبر بودیم تا اینکه سراغ ما آمد و مدعی شد که ترک کرده است. ما هم اجازه دادیم معصومه به خانه اش بازگردد که قتل رخ داد.

سپس متهم در جایگاه قرار گرفت که در برابر پرسش های قاضی پرونده سکوت کرد و گاهی تنها جواب می داد، به خاطر ندارم.

در ادامه وکیل متهم در دفاع از موکلش گفت: رسول مبتلا به بیماری روانی است و سوءظن و دیگر کشی از علایم این بیماری است به همین خاطر درخواست دارم او از سوی کمیسیون پزشکی قانونی مورد معاینه قرار گیرد.

پس از دفاعیات وکیل متهم قضات دادگاه پایان این جلسه را اعلام کرده و برای تصمیم گیری وارد شور شدند.

۱۳۹۲/۱۲/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...