نسخه چاپی

تیموریان: اكبرپور حق دارد، برخی بازیكنان بالای ۷۰ درصد پول گرفته‌اند

هافبك تیم فوتبال استقلال تاكید كرد،‌ بازیكنان این تیم حق دارند بابت مشكلات مالی ناراحت باشند و باشگاه باید این مشكلات را هر چه زودتر برطرف كند.

به گزارش نما، آندرانیک تیموریان تیموریان در گفت‌وگو با تسنیم ابتدا در خصوص مشکلات مالی استقلال که برای این تیم حاشیه‌ساز شده است، گفت: این موضوع چیز تازه‌ای نیست و استقلال معمولاً با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کند. وقتی بحران مالی به وجود می‌آید ناخودآگاه مسائل دیگر را تحت تاثیر قرار می‌دهد. فکر می‌کنم باشگاه باید هر چه زودتر این مشکلات را برطرف کند تا بازیکنان تمرکز و آرامش داشته باشند. به هر حال هر بازیکنی که قرارداد امضا می‌کند روی پولی که قرار است بگیرد حساب باز می‌کند و اگر پرداخت حق و حقوق او به تأخیر بیفتد مشکلاتی به وجود می‌آید.

هافبک تیم فوتبال استقلال در ادامه در خصوص مصاحبه تند سیاوش اکبرپور و اینکه برخی معتقدند قسمتی از حرف‌های مهاجم آبی‌پوشان در مورد اوست، خاطر نشان کرد: بازیکنان از راه فوتبال پول در می‌آورند و این یک چیز ساده و مشخص است. سیاوش اکبرپور یا دیگر بازیکنان استقلال حق دارند به خاطر مسائل مالی ناراحت باشند. من هم مشکل مالی داشتم و خیلی هم صبر کردم که در نهایت قسمتی از آن حل شد. این حق طبیعی یک بازیکن است که دنبال حق و حقوقش باشد. نمی‌دانم چرا هر بازیکنی دنبال حق خودش است گاهی اوقات مورد بازخواست قرار می‌گیرد!

تیموریان در بخش دیگری از این گفت‌وگو خاطرنشان کرد: ۷، ۸ بازیکن استقلال نزدیک ۷۰ درصد از مبلغ قرارداد خود را دریافت کرده‌اند. البته این حق طبیعی آنهاست و بازیکنان دیگر هم باید حق و حقوق خود را بگیرند. من مشکلی بابت حرف‌های اکبرپور ندارم و او هم ناراحت بوده است. فقط امیدوارم هر چه زودتر مشکلات مالی بازیکنان استقلال برطرف شود تا تمامی‌‌ ‌تمرکز بازیکنان ما روی مسائل فنی باشد. در ضمن باید بگویم من چیزی اضافه‌تر از حق و حقوق خود از باشگاه نخواسته‌ام.

وی در ادامه در خصوص وضعیت مصدومیتش گفت: خدا را شکر می‌کنم که اتفاق بدتری رخ نداد تا حداقل شانس بازی در جام جهانی را داشته باشم. نسبت به روزهای گذشته شرایط بهتری دارم و به صورت مرتب زیرنظر پزشک قرار دارم. هر وقت پزشک معالجم اجازه بدهد تمریناتم را شروع می‌کنم تا بتوانم دوباره به شرایط بازی برسم. البته باید خیلی مواظب باشم به همین دلیل اگر برگردم با گارد مخصوص باید بازی کنم. فعلاً زمان دقیق بازگشتم را نمی‌توانم بگویم.

تیموریان در پاسخ به این پرسش که «آیا استقلال با این مشکلات می‌تواند در لیگ برتر قهرمان شود؟»، تصریح کرد: همه می‌دانند که تیم ما در این فصل با چه مشکلاتی مواجه بوده است. چند بازیکن تاثیرگذار ما جدا شدند، در خیلی از بازی‌ها محروم و مصدوم داشتیم و مشکلات مالی هم وجود داشت. واقعاً دست قلعه‌نویی در بیشتر بازی‌ها بسته بود ولی تا اینجا خیلی خوب نتیجه گرفته‌ایم. در ۳ بازی پایانی هم با بیشترین انگیزه بازی خواهیم کرد تا هواداران را با کسب عنوان قهرمانی خوشحال کنیم.

۱۳۹۲/۱۲/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...