نسخه چاپی

عیادت دایی از هوادار قطع نخاعی +تصاویر

علی دایی و محمد پنجعلی با حضور در بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان ساری از هوادار قطع نخاعی پرسپولیس عیادت كردند.

به گزارش نما، علی دایی و محمد پنجعلی سرمربی و سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس با حضور در بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان ساری از محمدرضا فهیمی هوادار جوان پرسپولیس که در اثر حادثه ورزشگاه شهید متقی ساری دچار ضایعه قطع نخاعی شده است، عیادت کردند.

علی دایی و محمد پنجعلی که عصر دیروز همراه تیم فوتبال پرسپولیس به مازندران سفر کردند پس از کسب اطلاع از این که حضورشان در شهرستان ساری همزمان با سالروز تولد هوادار قطع نخاعی پرسپولیس است به بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان ساری رفتند و ضمن عیادت و گفتگو با این هوادار، پیراهن امضا شده پرسپولیس را به وی اهدا کردند.

دایی و پنجعلی دقایقی با این هوادار به گفت‌وگو پرداخته و از او خواستند برای قهرمانی پرسپولیس و سربلندی هواداران دعا کند.

محمدرضا فهیمی که از حضور ستاره‌های مورد علاقه‌اش در بیمارستان غافلگیر شده بود خاطراتی از حضورش در ورزشگاه شهید متقی ساری و فرو ریختن سقف ورزشگاه در جریان دیدار پرسپولیس و شموشک نوشهر را بیان کرد.

پدر و مادر این هوادار نیز درباره وضعیت محمدرضا فهیمی و سایر مسائل با دایی و پنجعلی به درددل و گفتگو پرداختند. این هوادار از زمان حادثه ورزشگاه شهید متقی ساری تاکنون به دلیل قطع نخاع شدن در بیمارستان امام خمینی(ره) بستری بوده و تحت نظر پزشکان است. دایی و پنجعلی دقایقی از سایر بیماران قطع نخاعی بیمارستان عیادت کرده و دقایقی با آنها به گفتگو پرداختند.

resized_514141_462.jpg

resized_514142_792.jpg

resized_514144_913.jpg



۱۳۹۲/۱۲/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...