نسخه چاپی

تبلیغ كالاهای خارجی از صداوسیما مغایر با اقتصاد مقاومتی

عکس خبري -تبليغ کالاهاي خارجي از صداوسيما مغاير با اقتصاد مقاومتي

قائم مقام جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی گفت: اینكه صداوسیما كالاهای خارجی را تبلیغ می‌كند، با اقتصاد مقاومتی مغایرت دارد.

به گزارش نما ، به نقل از باشگاه خبرنگاران، حبیب الله بوربور قائم مقام جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی با اشاره به عملکرد صداوسیما گفت: باید قانون اساسی را رعایت کنیم، در قانون به تفکیک قوا و سازمان‌ها و اختیارات آن‌ها اشاره شده است از این رو ربطی به دستگاه‌ها و قوای دیگر ندارد که برای صداوسیما کادرسازی کنند و این جوسازی‌ها درمورد صداوسیما، به نفع نظام نیست.
وی عملکرد صداوسیما در صحنه‌های مهم انقلاب را قابل دفاع ارزیابی کرد و با بیان اینکه برخی از جریان‌ها از این عملکرد خوششان نیامد، خاطرنشان کرد: فتنه 88 و 9 دی از جمله این حوادث بود که اطلاع رسانی در این زمینه به خوبی صورت گرفت و مردم هم در 9 دی خودجوش به صحنه آمدند.
صداوسیما در زمینه ترویج حجاب کوتاهی کرده است
قائم مقام جمعیت وفاداران در عین حال با بیان اینکه برخی از مشکلات جامعه هم نتیجه نمایش صداوسیما است، اظهارداشت: صداوسیما در برخی از برنامه‌ها خوب عمل می‌کند و نسبت به برخی برنامه‌ها نیز انتقاد وجود دارد.مثلا در بعضی از برنامه‌ها افراد بی‌سواد و تحصیل نکرده را به عنوان قشر مذهبی معرفی می‌کند و قشر تحصیل کرده را به عنوان افراد فهیم نشان می‌دهد و یا اینکه می‌بینیم در زمینه حجاب حالت قهر پیدا شده و مقصر صداوسیما است. یعنی اینکه صداوسیما در بحث حجاب و اعتقادات مذهبی متاسفانه آن طور که باید کار می‌کرد، کار نکرد .
"یا اینکه صداوسیما کالاهای خارجی را تبلیغ می‌کند در حالی که این تبلیغات با اقتصاد مقاومتی مغایرت دارد، همچنین صداوسیما برای سرگرمی مردم به برنامه‌های سبک روی می‌آورد تا مردم به ماهواره روی نیاورند در حالی که این برنامه‌ها می تواند تاثیرات منفی داشته باشد".
بوربور افزود: این انتقادات به صداوسیما وارد است و ما نمی‌توانیم بگویم این رسانه صددرصد تمامی برنامه‌هایش خوب و بدون ایراد است، اما نقدها را باید منصفانه ارائه داد. برخی که جابه جایی‌هایی را در دستگاه انجام دادند می‌خواهند ادامه حرکت خود را برای مسائل بعدی داشته باشند.
وی تاکید کرد: مردم ایران حقیقتا مردم خوبی هستند و همواره در صحنه حضور دارند و بنده این حضور و نقش آفرینی را در خیریه‌هایی که تاسیس کردم و حضور داشتم و حتی در مدرسه سازی‌ها دیده‌ام از این رو معتقدم صداوسیما می‌تواند برای کارهای خیر ارزش ایجاد و برای آن برنامه‌ریزی کند.

۱۳۹۲/۱۲/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...