نسخه چاپی

به دشمن اعتماد نداریم

عکس خبري -به دشمن اعتماد نداريم

فرمانده كل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: دشمن ما می‌خواهد اثبات كند من با شما مهربانم و برخی هم در داخل دانسته یا ندانسته در این راستا گام بر می‌دارند كه البته موضع ما كاملاً روشن است. ما به دشمن اعتماد نداریم.

به گزارش نما ، به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرلشکر عطاءالله صالحی فرمانده کل ارتش در همایش سراسری روحانیون آجا که صبح امروز در مرکز همایش‌های کوثر سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی آل هاشم، رئیس این سازمان برگزار شد، طی سخنانی به اهمیت موضوع دشمن شناسی پرداخت و در این خصوص تصریح کرد: دشمن ما می‌خواهد اثبات کند من با شما مهربانم و برخی هم در داخل دانسته یا ندانسته در این راستا گام بر می‌دارند که البته موضع ما کاملاً روشن است. ما به دشمن اعتماد نداریم.
صالحی در ادامه با بیان اینکه ما باید بدانیم دشمن، دشمن است و قابل اعتماد نیست، خاطر نشان کرد: استکبار همواره با نقشه های راه پیش می رود و امروز قصدش از آرام جلوه دادن روابط این است که ملت دست از آرمان های انقلابی خود بردارد.
فرمانده کل ارتش با اشاره به این که به هیچ وجه به دشمن اعتماد نداریم، خاطر نشان کرد: در این خصوص هوشیارانه عمل خواهیم نمود و اجازه نمی دهیم کلام فرمانده معظم کل قوا روی زمین بماند و بر این اساس، در زمینه آمادگی های نظامی، قائل به غفلت و راحت باش نیستیم.
وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در جمع اعضای مجلس خبرگان رهبری در خصوص نگرانی درباره مسائل فرهنگی، تصریح کرد: تلاش برای رفع نگرانی های فرهنگی موجود در جامعه وظیفه خطیر همه دستگاه ها است.
صالحی در این زمینه افزود: سیره ایثار و جهاد که جزو فرهنگ انقلاب اسلامی است، باید به مدار خودش باز گردد و جای خود را به چیز دیگری ندهد.
وی خطاب به روحانیون شرکت کننده در این همایش گفت: شما در بستری هستید که در هماهنگی با فرماندهان می توانید در زمینه اخلاق رفتاری، حرکت عملی را انجام دهید.
فرمانده کل ارتش ادامه داد: مطئمن باشید مادامی که فرماندهان، روحانیون و حفاظت اطلاعات دست در دست هم بدهند، ان شاء الله ما در مسیر هدایت و تعالی رو به جلو می رویم.
صالحی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به ایام فاطمیه و تقارن آن با تعطیلات عید نوروز، خاطرنشان کرد: بستر مهم فرهنگی ما بستر فاطمی است و اگر بتوانیم قدرت هدایت معنوی را در آستانه شادی ها با آن فرهنگ متعالی جا بیندازیم تا به عنوان امری حاشیه ای قرار نگیرد، حرکتی بزرگ انجام داده ایم لذا اگر کسی می خواهد قدرت تعالی خود را نشان دهد، باید فرهنگ فاطمی را احیا نماید.

۱۳۹۲/۱۲/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...