نسخه چاپی

تكذیب حمایت مطلق آیت الله صدیقی از جبهه پایداری

در پی انتشاربرخی اخبار در سایت های خبری مبنی بر حمایت مطلق ایشان از جبهه پایداری، دفتر آیت الله صدیقی در واكنش به انتشار این اخبارضمن تكذیب این خبر اعلام كرد: حضرت آیت الله صدیقی ضمن دعوت از تمام اقشارمختلف مردم برای حضور در انتخابات 15 اردیبهشت تاكید كردند؛ حمایت ایشان از هیچ گروهی در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی مطلق نبوده و نیست.

دفترآیت الله صدیقی امام جمعه موقت تهران ضمن تکذیب اخبارمنتشر شده در برخی سایت ها مبنی بر حمایت ایشان از یک جبهه خاص اعلام کرد: حمایت ایشان از هیچ گروهی در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی مطلق نبوده و نیست.

به گزارش دفتر آیت الله کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران، در پی انتشاربرخی اخبار در سایت های خبری مبنی بر حمایت مطلق ایشان از جبهه پایداری، دفتر آیت الله صدیقی در واکنش به انتشار این اخبارضمن تکذیب این خبر اعلام کرد: حضرت آیت الله صدیقی ضمن دعوت از تمام اقشارمختلف مردم برای حضور در انتخابات 15 اردیبهشت تاکید کردند؛ حمایت ایشان از هیچ گروهی در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی مطلق نبوده و نیست.

پیش از این برخی سایت های خبری مدعی شده بودند آیت الله صدیقی در گفتگو با آنها اعلام کرده که به طور مطلق از جبهه پایداری حمایت می کنم که دفتر امام جمعه موقت تهران این موضوع را تکذیب کرد.

۱۳۹۱/۲/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...