نسخه چاپی

دولت به بیانات رهبری در مقوله فرهنگ نگاه ویژه‌ای داشته باشد

رئیس‌جمهور باید نسبت به مطالبی كه در رسانه‌ها مطرح می‌كنند توضیح بیشتری ارائه دهند و امیدواریم دولت به بیانات رهبری از بعد فرهنگی نگاه ویژه‌ای را داشته باشد.

به گزارش نما ، حسین زینعلیان قائم مقام واحد سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در نشست خبری "پنجمین مجمع اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان" که صبح امروز در دفتر مرکزی این اتحادیه برگزار شد، با انتقاد از استفاده مکرر رئیس جمهور از رنگ بنفش اظهارداشت: این رنگ‌بازی‌ها قطعا در بلند مدت وحدت جامعه را از بین خواهد برد و ایشان باید در طول خدمت خود تنها رنگ پرچم جمهوری اسلامی ایران را به عنوان رنگ نمادین خود تحت عنوان "رئیس‌جمهور مردم ایران" نه طرفداران خود برگزینند.
وی افزود: ما خود را فرزندان انقلاب می‌دانیم و با انتقاد خود نسبت به هر ارگان دولتی قصد بهتر شدن آن سازمان را داریم.
زینعلیان ادامه داد: دولت نباید نقدان خود را به عنوان بی‌سواد در نظر بگیرد، بلکه باید آنها را دوستدار آرمان‌های انقلاب و جمهوری اسلامی ایران بداند.
قائم مقام واحد سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با اشاره به برخوردهای سلیقه‌ای و غیرقانونی با مطبوعات و رسانه‌ها گفت: نباید با رسانه‌ها بر اساس سلیقه برخورد کنیم.
وی بحث یارانه‌ها، مطبوعات را مطرح کرد و گفت: باید به تمام رسانه‌ها و مطبوعات نگاه یکسانی داشته باشیم و به مطبوعات شهرستان‌ها نگاه ویژه‌ای داشته باشیم.
وی با تاکید بر اینکه دولت یازدهم نباید اجازه دهد تا بیداری اسلامی کم رنگ شود، گفت: ما نباید تجربه موفقی را که در انقلاب اسلامی داشته‌ایم را از بین ببریم ما شهدای زیادی را برای صدور فرهنگ انقلاب خود داده‌ایم.
زینعلیان در پایان به بحث فرهنگی پرداخت و خاطرنشان کرد: رئیس‌جمهور باید نسبت به مطالبی که در رسانه‌ها مطرح می‌کنند توضیح بیشتری ارائه دهند و امیدواریم دولت به بیانات رهبری از بعد فرهنگی نگاه ویژه‌ای را داشته باشد.

۱۳۹۲/۱۲/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...