نسخه چاپی

عیدی رادیو به شنوندگان نوروزی

۲۶۲ عنوان برنامه در مدت زمان ۱۲۴هزار دقیقه، عیدی رادیو به مخاطبانش در ایام نوروز خواهد بود.

به گزارش نما، مدیرکل طرح و برنامه و نظارت رادیو در جمع خبرنگاران با تشریح برنامه های نوروزی 25 شبکه رادیویی گفت: ویژه برنامه تحویل سال نو و پخش همزمان پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب اسلامی و رییس جمهور از جمله برنامه های مشترک نوروزی همه شبکه های رادیویی کشور است.

جعفری با اشاره به تقارن نوروز با ایام فاطمیه نیز گفت: همخوانی برنامه ها متناسب با ایام نوروز و ایام سوگواری نیز از رویکردهای تولید برنامه های شبکه های رادیوست.

وی همچنین به راه اندازی رادیو صبا اشاره کرد و گفت: امسال نخستین سال پخش برنامه نوروزی این شبکه است که با شعار «با هم بخندیم به هم نخندیم»50 برنامه را با محوریت طنز تولید کرده است.

وی به برنامه های رادیو خانواده نیز اشاره کرد و گفت: این رادیو با شعار نیکوکاری، احسان و توجه به خانواده برنامه هایی همچون سلام سال نو مبارک و خانواده سبز را پخش می کند.

وی افزود: رادیو ایران نیز11عنوان برنامه جدید تولید کرده که از جمله آنها برنامه روی کره خاکی و ایرانیان است.

وی افزود: رادیو فصلی با شعار بهار سرشار از همدلی و نشاط و رادیو ورزش با شعار ورزش و نوروز ویژه برنامه های نوروزی متنوع با سلیقه مخاطبانش پخش خواهد کرد.

مدیرکل طرح و برنامه ریزی و نظارت رادیو درباره برنامه های رادیو گفتگو نیز گفت: رادیو گفتگو با شعار نقد و رویداد با چهار عنوان ویژه برنامه همچون روی خط بهار، رادیو صدا آشنا با شعار نوروز،گردشگری و اکوتوریسم برای مخاطبان خارج از کشور برنامه پخش می کند.

وی افزود: همچنین رادیو معارف با شعار سیره فاطمی، صله رحم و پرهیز از تمجل گرایی16عنوان برنامه را در نوروز تهیه کرده است.

جعفری خاطر نشان کرد: رادیو قرآن با هدف ترویج اخلاق اسلامی17عنوان برنامه ویژه ایام نوروز تهیه کرده است که با قران در بهاران، انس با قرآن، مسابقه قرآن بخوانید و جایزه بگیرید از جمله انهاست.

وی درباره برنامه های دیگر شبکه های رادیویی نیز گفت: رادیو صدای آشنا19عنوان برنامه برای ایرانیان خارج از کشور در نظر گرفته است که معرفی جاذبه های ایران و خاطرات نوروز از زبان ایرانیان از جمله انهاست.

وی با بیان این که رادیو سلامت نیز با شعار احترام به طبیعت و ارتقای سلامت برنامه های متنوعی تهیه کرده است گفت: رادیو جوان با شعار قانون مداری در رانندگی و احترام به بزرگترها ویژه برنامه های خاصی خواهد داشت که الو جوان، فرکانس 88 و شبکه جوانی از جمله انهاست.

مدیرکل طرح و برنامه ریزی و نظارت رادیو یادآور شد: رادیو تهران در28ویژه برنامه با محور اداب و رسوم نوروز در میان تهرانی ها و رادیو اقتصاد با چهار ویژه برنامه با محور گردشگری و ظرفیت های گردشگری ایران برای مخاطبانش برنامه پخش می کند.

۱۳۹۲/۱۲/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...