نسخه چاپی

بنا: مسابقات آسیایی نبود قهرمان جهان می‌شدیم

سرمربی تیم ملی كشتی فرنگی گفت: من اگر پرسپولیسی هستم به خاطر علی پروین است و این پرسپولیس فعلی چنگی به دلم نمی‌زند.

به گزارش نما، محمد بنا در حاشيه تمرين تيم ملي کشتي فرنگي که در مجموعه ورزشي آزادي برگزار مي شود و درحالي که تمرين استقلال هم در زمين شماره دو در حال آغاز بود در خصوص وضعيت تيم ملي کشتي فرنگي در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تيم براي مسابقات آسيايي کره جنوبي و مسابقات قهرماني جهان خود را آماده مي کند. من از شرايط بچه ها راضي هستم چون وضعيت خوبي دارند. در اين مدت کم تيم را جمع و جور کرديم.

به گزارش فارس، وي در پاسخ به اين سوال که آيا نفر جديدي به تيم اضافه مي شود، گفت: ما مسابقات مرحله اول انتخابي را در پيش داريم که شايد نفراتي انتخاب شوند.

بنا در خصوص حضور روزبهاني در اردوي تيم ملي کشتي فرنگي گفت: او بچه محل و دوست سوريان است و از دوستان خودم هم هست و آمده تا بدود.

سرمربي تيم ملي کشتي فرنگي در ارتباط با اينکه او پرسپوليسي است اما اکنون در کنار استقلالي هاست، گفت: من با همه استقلالي ها رفيق هستم و مخلص امير قلعه نويي هم هستم. استقلالي ها را هم دوست دارم به خصوص محمد قاضي و براي اين تيم آرزوي موفقيت مي کنم.

بنا در ادامه خاطر نشان کرد: پرسپوليسي بودن من به اين خاطر است که با علي پروين بچه محل بودم و گرنه اين پرسپوليس فعلي زياد چنگي به دلم نمي زند.

وي در مورد شرايط استقلال به خصوص براي بازي الريان قطر که روز سه شنبه هفته جاري برگزار مي شود، گفت: به نظر من مديريت امير قلعه نويي باعث شده تا استقلال بتواند دوام بياورد. هر کسي به جاي امير قلعه نويي بود نمي توانست تيم را نگه دارد. استقلال بازي هاي سختي دارد ولي بايد تلاش کند تا امتيازهاي لازم را بگيرد. به نظر من الان بحث باشگاه نيست و بحث بازي استقلال ملي است. به خصوص که همه دوست دارند آنها کشورهاي عربي را ببرند و اميدوارم که اين تيم الريان را ببرد.

بنا در مورد اينکه آيا تيم ملي کشتي فرنگي مي تواند قهرمان جهان شود گفت: اگر مسابقات آسيايي را در پيش نداشتيم قطعا تيم ملي قهرمان جهان مي شد اما چون فاصله رقابت هاي آسيايي و جهاني کم است نمي توانم اين صحبت را بگويم. بايد تيم را تقسيم کنيم. نتيجه بازي هاي آسيايي هم براي ايران مهم است و بايد براي هر دو مسابقه نيروها را تقسيم کنيم.

۱۳۹۲/۱۲/۱۸

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...