نسخه چاپی

دو خبر كوتاه از باشگاه استقلال

به گزارش نما:
1- آندو زودتر از موعد مقرر می‌رسد

پس از اینکه آندرانیک تیموریان در اردوی تیم‌ملی دچار مصدومیت شد و دست خود را به تیغ جراحان سپرد در مورد او گفته شد که حدود 4 هفته از میادین فوتبال دور خواهد بود ولی روز گذشته پزشک آبی‌پوشان به قلعه‌نوعی وعده داد که روند بهبودی آندو زودتر از آن چیزی طی می‌شود که پزشکان پیش‌بینی می‌کردند و به همین دلیل ممکن است تیموریان زودتر از موعد آماده حضور در میدان شود. در این خصوص گفته می‌شود آندو مطمئنا دو دیدار آسیایی مقابل الریان و الجزیره را از دست داده است. ولی اگر روند مصدومیت او همینطور سریع طی شود و آندو نیز همکاری مناسب را با پزشکان خود داشته باشد این بازیکن برای دیدار مقابل نفت تهران در لیگ برتر آماده خواهد شد.

قبلا گفته می‌شد که شاید طی توافق قلعه‌نوعی و کی‌روش، آندو تا پایان فصل استراحت کند و حالا سرمربی استقلال به فکر استفاده از او در رقابت‌های لیگ است.
2- جلسه رحمتی با آبی‌پوشان در قطر

چند روز پیش بود که جلسه‌ای میان قلعه‌نوعی ، فتح‌اله‌زاده و رحمتی برگزار شد که طی آن راههای جلوگیری از به حاشیه رفتن تیم مورد بررسی قرار گرفت. در این نشست سرمربی آبی‌پوشان از دروازه‌بان تیم خواست با توجه به رفاقتی که با هم تیمی‌هایش دارد با آنها صحبت کند تا بخاطر منافع تیم هم که شده چند وقتی از پرداختن به مسائل حاشیه‌ای دوری کنند تا استقلال بتواند به موفقیت برسد. از همین رو با خبر شدیم رحمتی قول هرگونه کمک را به سرمربی و مدیرعامل داده است و می‌خواهد در سفر تیم به قطر جلسه‌ای با هم‌ تیمی‌هایش داشته باشد و طی آن توصیه‌های لازم را به آنها گوشزد کند. طی روزهای گذشته خبرهایی در مورد قهر چند بازیکن با سرمربی و موضع‌گیری‌های آنها به گوش رسیده بود و به نظر می‌رسد محور اصلی جلسه رحمتی با هم تیمی‌هایش به رفع مقطعی کدورت‌ها و تلاش برای موفق شدن استقلال مربوط شود. این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که گفته می‌شد رحمتی هم یکی از بازیکنانی است که از دست سرمربی دلخور است.

۱۳۹۲/۱۲/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...