نسخه چاپی

تشكیل كمیته برای تحقق اقتصاد مقاومتی

عکس خبري -تشکيل کميته براي تحقق اقتصاد مقاومتي

نماینده مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی از تشكیل كمیته‌‌ای متشكل از وزارتخانه‌ها و كمیسیون‌های اقتصادی مجلس برای تحقق «اقتصاد مقاومتی» خبر داد.

به گزارش نما ، به نقل از فارس، حسین گروسی نماینده مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری در رابطه با «اقتصاد مقاومتی» اظهار داشت: مقام معظم رهبری از سال‌های پیش، رویکردهای کلی را در قالب عنوان سال‌ها یا طی رهنمودهایی اعلام کرده‌اند.
وی با اشاره به تأکیدات ویژه مقام معظم رهبری در روزهای اخیر بر لزوم پرداختن به اقتصاد مقاومتی افزود: اگر دولتمردان و مسئولان از همان زمانی که مقام معظم رهبری به این موضوعات تأکید داشتند مباحث را دنبال می‌کردند، اکنون بسیار جلوتر بودیم.
نماینده مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به گفت‌وگوی خود، ضرغام صادقی، حجت‌الاسلام مصباحی مقدم با علی لاریجانی در حاشیه بازگشت از سفر به کشورهای آفریقایی در خصوص «اقتصاد مقاومتی» خاطرنشان کرد: طی آن نشست قرار بر این شد که هماهنگی‌هایی بین صدا و سیما، وزارت ارشاد، وزارت اقتصاد، صنایع و کمیسیون‌های اقتصادی مجلس به عمل آید تا راهکارهای تحقق و موانع اقتصاد مقاومتی شناسایی شود، همچنین مقرر شد که کمیته‌ای متشکل از کمیسیون‌ها و وزارتخانه‌های اقتصادی برای ارائه راهکارهای اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی تشکیل شود.
وی اضافه کرد: وزارتخانه‌ها، دولت، مجلس و کمیسیون‌های اقتصادی باید با یک هم‌افزایی و همگرایی راهکارهای اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی را پیگیری کنند.

۱۳۹۲/۱۲/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...