نسخه چاپی

وزیر كشور: فكر نمی‌كنم مدارس تعطیل شود

وزیر كشور با بیان اینكه "تاكنون گزارش سوئی درباره انتخابات نداشته‌ایم"، گفت: فكر نمی‌كنم مدارس فردا تعطیل باشد.

به گزارش ايسنا، مستقر در ستاد انتخابات كشور، مصطفي محمدنجار صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به آغاز راي‌گيري از ساعت 8 صبح در هر 14 هزار 300 شعبه در سراسر كشور، كار انتخابات بصورت روان جريان دارد و مردم عزيز ما از ساعات آغازين صبح، كار راي‌دهي خود را آغاز كردند.

وي افزود: رهبر عزيزمان از همان ساعات اوليه صبح در پاي صندوق راي حضور يافتند و از مدرم عزيزمان هم تشكر مي‌كنيم كه سعي دارند كار نيمه‌تمام خود را به اتمام برسانند.

وزير كشور با بيان اينكه "همكاران ما لحظه به لحظه تمام حركات را رصد مي‌كنند"،‌ گفت: سعي مي‌كنيم حداكثر تا 24 ساعات آينده نتايج انتخابات را به مردم اعلام كنيم.

نجار ادامه داد: همچنين از كانديداها و هواداراشان تقاضا داريم به رايي كه از صندوق‌ها بيرون مي‌آيد احترام بگذارند و نتيجه هرچه شد، بپذيرند و تمكين كنند تا ما بعد از انتخابات نيز شاهد آرامش باشيم.

وي در ادامه با بيان اينكه "در مرحله دوم انتخابات مجلس نهم نسبت به مرحله دوم دوره‌هاي قبلي انتخابات مشاركت بالاتري به چشم مي‌خورد"، اظهار كرد: تا الان گزارش سوئي نداشتيم و ان‌شاءالله تا آخر وقت نيز گزارش تخلف نداشته باشيم. رعايت قانون براي ما مهم است و نه فراقانوني عمل كردن و نه عدول از قانون را نمي‌پذيريم.

وزير كشور همچنين اظهار كرد:‌ ما از طريق سامانه ملي تمام فعل و انفعالات و تمام شعبه‌ها را رصد مي‌كنيم و هر لحظه مشخص مي‌شود كه چه تعداد به چه شعبه‌اي مراجعه كرده‌اند و ما در واقع در هر لحظه از حجم آراء اطلاع داريم و روند انتخابات بسيار مطلوب جريان دارد. در اين دوره عوامل بيشتري را وارد كار كرديم و سامانه جامع بسيار كمك مي‌كند تا بتوانيم نتايج انتخابات را هرچه زودتر اعلام كنيم.

وي همچنين در مورد احتمال تعطيلي مدارس در روز شنبه (فردا) گفت: فكر نمي‌كنم اينطور باشد، ولي اگر لازم شد با وزارت آموزش و پرورش هماهنگي‌هاي لازم را انجام مي‌دهيم.

نجار در پايان در مورد احتمال تمديد زمان راي‌گيري نيز اظهار كرد: هشت صبح تا شش بعدازظهر زمان راي‌گيري است و اين زمان را در هر استاني كه لازم باشد تمديد مي‌كنيم.

به گزارش ايسنا، وزير كشور همچنين با حضور در ستاد انتخابات كشور در جريان عملكرد اين ستاد قرار گرفت.

۱۳۹۱/۲/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...