نسخه چاپی

كفاشیان: دو امتیاز به پرسپولیس برمی‌گردد

رییس فدراسیون فوتبال گفت: كسی برای دریافت پول بلوكه شده فدراسیون فوتبال ایران مدعی نشده است.

به گزارش جهان علي كفاشيان در گفت‌وگو با ايسنا در رابطه با مدعي شدن يكي از خبرنگاران مبني بر تعلق پول بلوكه شدن فدراسيون فوتبال به وي اظهار كرد: چنين چيزي صحت ندارد و من آن را تكذيب مي‌كنم. در حال حاضر وكيل فدراسيون در حال پيگيري كارها براي بازگرداندن اين پول بلوكه شده به فدراسيون فوتبال است.

وي در ادامه در پاسخ به اين سوال كه فدراسيون فوتبال ايران برنامه‌اي براي انجام بازي تيم ملي با تيم‌هاي صاحب‌نام و مطرح ندارد؟ اظهار كرد: ما در حال حاضر با تيم‌هاي مختلفي در حال مذاكره و رايزني هستيم چنانكه هم‌اكنون 20 تا 25 تيم مورد نظر ما هستند كه در رده جهاني يا از ما بالاترند يا هم‌سطح ما هستند.

وي اضافه كرد: نوع ديدارهاي تداركاتي ما با تيم‌هاي مختلف بسته به بازي‌هاي رسمي آينده تيم ملي است تا تيم‌هايي را براي ديدارهاي تداركاتي خودمان در روزهاي فيفا دي انتخاب كنيم كه بازي‌شان به حريف آينده تيم ملي نزديك باشد.

علي كفاشيان همچنين در پاسخ به اين پرسش كه چرا راي نهايي كميته استيناف در رابطه با دو امتياز كسر شده از تيم فوتبال پرسپوليس به تعويق افتاد؟ گفت: ما به كميته استيناف تنها توصيه مي‌كنيم و آن‌ها در راي مستقل هستند. ولي اين توصيه ما به كميته استيناف بود كه دو امتياز كسر شده از پرسپوليس به اين تيم بازگردد و كميته استيناف نيز تا حدودي اين توصيه را پذيرفته و قرار شده به زودي راي نهايي را صادر كند.

رييس فدراسيون فوتبال در ادامه در رابطه با وضعيت مسئولان كميته‌هاي فدراسيون نيز گفت: ما در حال شناسايي نفرات مورد نظر براي سپردن مسئوليت كميته‌ها به آن‌ها هستيم و پس از مشخص شدن آن‌ها، اين نفرات را به هيات رييسه فدراسيون معرفي خواهيم كرد تا درخصوص آن‌ها تصميم‌گيري شود. به زودي نيز حكم تعدادي از آن‌ها صادر خواهد شد.

وي در رابطه با حضور نداشتن تيمي از استان آذربايجان غربي در رقابت‌هاي ليگ برتر فوتبال و فوتسال گفت: با امكانات و توانايي‌هايي كه در اروميه ديدم مطمئنم اين استان مي‌تواند هم در فوتبال و هم فوتسال در سطوح اول فوتبال كشور تيم‌داري كند. الان همه چيز در اين استان مهياست و تنها نياز به حمايت مسئولان استاني است.

وي تصريح كرد: در صورتي كه آذربايجان غربي بخواهد تيمي را به اين استان منتقل كند، ما به آن‌ها كمك خواهيم كرد.

۱۳۹۱/۲/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...