نسخه چاپی

از رسانه‌ها برای تبیین پیام‌های انقلاب اسلامی استفاده كنیم

دبیركل حزب مردمی ایران اسلامی با تاكید بر احیای كرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌ها، گفت: برای اینكه بتوانیم دغدغه‌های رهبری را به گفتمان عمومی تبدیل كنیم باید به فرمایشات ایشان بازگردیم كه بحق ایجاد كرسی‌های آزاداندیشی را مطرح فرمودند.

به گزارش نما ، به نقل از فارس، علی فائزی دبیرکل حزب مردمی ایران اسلامی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع اعضای مجلس خبرگان رهبری، اظهار داشت: رهبری معظم انقلاب بارها دغدغه خویش را در خصوص آسیب‌های فرهنگی اعلام کرده اند اما تاکنون اقدام شایسته ای صورت نگرفته و به ظرفیت های عظیم انقلاب اسلامی کم توجهی شده است.
وی افزود: در حوزه فرهنگ تاکنون شاهد عملکرد مناسبی از سوی مسئولین اجرایی کشور نبوده‌ایم، در شرایطی که نظام سلطه با شبکه‌های بی‌شمار خود تهاجم فرهنگی شدیدی علیه ملت ایران انجام داده است ما از نظر رسانه‌ای حضور ضعیف‌تری داشته‌ایم. لازم است از رسانه‌ها برای تبیین پیام‌های انقلاب اسلامی استفاده کنیم و از این طریق مرزبندی شفافی با دشمنان داشته باشیم.
وی با بیان اینکه راهکار رفع دغدغه‌های رهبری انقلاب درباره مسائل فرهنگی هماهنگ شدن قوای 3 گانه کشور است، بیان کرد: مراجع فرهنگی هماهنگی خوبی با یکدیگر ندارند و همین امر به آهسته حرکت کردن جریان‌های اصیل فرهنگی دامن زده است. به طور مثال موازی کاری انجام می‌دهند و در حوزه های دیگر نیز حضور پررنگی ندارند.
فائزی با تاکید بر احیای کرسی‌های آزاد اندیشی در دانشگاه‌های کشور، خاطرنشان کرد: برای اینکه بتوانیم شعارها و دغدغه‌ها را به گفتمان عمومی تبدیل کنیم باید به فرمایشات رهبری بازگردیم که بحق ایجاد کرسی‌های آزاد اندیشی در دانشگاه را مطرح کردند. مسئولین باید ظرفیت نقدپذیری خود را بالا ببرند تا افکار و باورهای انقلابی رشد کرده و به جریان اصلی جامعه تبدیل شوند.

۱۳۹۲/۱۲/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...