نسخه چاپی

اولویت‌های محیط زیست برای سال آینده

عکس خبري -اولويت‌هاي محيط زيست براي سال آينده

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: در هر استان نشستی با مسئولان مرتبط و فعالان و سازمانهای مردم نهاد برگزار كرده و جلسات متعددی را ترتیب می دهیم تا بتوانیم برای رفع مشكلات زیست محیطی مناطق مختلف كشور برنامه ریزی كنیم.

به گزارش نما ، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، معصومه ابتکار رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با تاکید بر بررسی مسائل زیست محیطی استانهای مختلف کشور از سوی این سازمان گفت: هر شهر موضوعات مختلف و مسائل خاص خود را دارد به طور مثال بعضی از شهرها مسئله آلودگی هوا را دارند و تعداد زیادی از استان‌های کشورمان مانند استان فارس و آذربایجان غربی درگیر با مسئله کمبود آب هستند همچنین به عنوان نمونه در سفر اخیر که در گیلان بودم مشخصا مشکل زباله‌ها و مدیریت پسماند وجود داشت.
وی افزود: در هر استان نشستی با مسئولان مرتبط و فعالان و سازمانهای مردم نهاد برگزار کرده و جلسات متعددی را ترتیب می دهیم تا بتوانیم برای رفع مشکلات برنامه‌ریزی کنیم.
اولویت‌های محیط زیست برای سال آینده
ابتکار در ادامه خاطر نشان کرد: طبعا اولویت ما برای سال آینده پرداختن به مسائل اساسی زیست محیطی از جمله آلودگی‌های محیط زیست، آلودگی هوای کلان شهرها، موضوع گرد و غبار، بحث مدیریت صحیح و حفاظت از منابع آب کشور است.
تشکیل دفاتر محیط زیست در وزارتخانه ها همچنان در دستور کار
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست همچنین درباره تشکیل دفاتر محیط زیست در وزارتخانه‌ها گفت: تشکیل دفاتر محیط زیستی در برخی از وزارتخانه‌ها انجام شده است و پیگیر موضوع هستیم تا در همه وزارتخانه‌ها بتوانیم این دفاتر را ایجاد کنیم.

۱۳۹۲/۱۲/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...