نسخه چاپی

93 روز تا جام‌جهانی ۲۰۱۴ برزیل

پاداش ثروتمندترین مرد آفریقا به نیجریه

ثروتمندترین مرد آفریقا پاداشی یك میلیون دلاری به بازیكنان تیم ملی فوتبال نیجریه خواهد داد.

به گزارش نما به نقل از فارس، آلیکو دانگوته، ثروتمندترین مرد آفریقا در نظر دارد وعده خود برای پاداش یک میلیون دلاری به تیم ملی نیجریه برای قهرمانی در رقابت‌های جام ملت‌های آفریقا 2013 را عملی کند.

پس از درخواست رسمی وینسنت انیما، کاپیتان نیجریه، دانگوته تصمیم گرفت قولش را عملی کند. وی در این باره اظهار داشت: منتظر مقامات نیجریه بودیم تا این پول را به آنها تحویل دهیم اما کسی نامه‌ای برای ما ننوشت. برای آنها نامه می‌نویسیم و از آنها می‌خواهیم تا تعداد بازیکنانشان را محاسبه کنند و سپس فورا انتقال پول را انجام خواهیم داد.

دانگوته که رئیس و مدیر اجرایی گروه دانگوته است، بر اساس گزارش‌ها ثروتمندترین مرد آفریقا است. وی در اوایل این ماه اولین آقریقایی بود که با درآمد خالص 25میلیارد دلار در میان 25 نفر اول رده‌بندی میلیاردرهای دنیا در مجله فوربس قرار گرفت.

تأخیر در پرداخت این پاداش باعث شد، انیما، دروازه‌بان نیجریه رسما درخواست کند و در این باره بگوید: این تنها یک یادآوری به وطن‌دوستانی است که سرشان خیلی شلوغ است و شاید قولشان را فراموش کرده باشند. بازیکنان مصمم هستند در جام‌جهانی آینده افتخارات بیشتری را نصیب سرزمین پدری کنند.

۱۳۹۲/۱۲/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...